zaterdag 5 maart 2016

Thanks

En dit is dan kaartje nummer drie. Ook eentje gemaakt met een thanks-stans. Net als het kaartje dat ik gisteren liet zien.  Deze stans is van Lawn Fawn. Heel ander lettertype dan de stans van MFT, dus ook een heel ander effect. Toen ik Joost de 'oogst' van afgelopen zaterdag liet zien, vond hij dit het mooiste kaartje. Het is volgens mij ook de simpelste die ik gemaakt heb. Mannen zijn volgens mij niet zo van de touwtjes en gouden plaksteentjes. De mijne in ieder geval niet ;)

9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Ellen, ook dit is een mooie stans. En inderdaad, mijn man roept heel vaak terwijl ik zit te denken waar ik nog iets mis: stoppen! Niets meer aan doen..... Terwijl ik dan toch vaak nog een glimmertje toevoeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Ellen....ook je kaartje van gisteren is erg leuk. De Thanks tekst is super!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar heb ik ook nog wel eens problemen mee met mannenkaarten. Ik ben ook van het opvullen, maar op deze manier laat jij zien dat van alles erbij niet nodig is om een kaart leuk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt, Hans zegt het ook: less is more. Ik moet zeggen dat ik dat ook steeds meer waardeer. Dit kaartje is dan ook gewoon prachtig!! Tot straks, gezellig. De potloden staan al klaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, mannen en frutsels gaan over het algemeen niet samen. Dit sobere kaartje is erg mooi, eenvoud siert en de tekst is ook op deze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi "simpel" kaartje! Veel plezier met kleuren ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms zijn de eenvoudigste de mooiste, maar daarom niet de makkelijkste om te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje weer Ellen...ik vind die tekststans helemaal geweldig...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha klopt; die van mij doet zijn handjes ook niet in de lucht voor glim, enamel dots en touwtjes:)
    Ik vind de eenvoud zó sprekend; je kaart doet me denken aan grafisch design; gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen