maandag 4 januari 2016

Bugs & kisses

De twee bugs, het gestippelde hartje en de tekst heb ik bij Mariken gestempeld tijdens onze kerstvakantieknutseldate. Ik heb er thuis dit kaartje mee gemaakt. Voor Hannelore, de vriendin  van Tim. Zij is momenteel hard aan het studeren voor haar examens en kan dus wel wat bugs en kisses gebruiken. Vind bij nader inzien mijn kaartje wel erg groen. Misschien had ik toch beter het groene hartjes papier kunnen vervangen door wit cardstock. Helaas, kan niet meer. Kaartje is al onderweg naar Berchem :)
Ik wil jullie trouwens ook even attenderen op de candy die vanaf vandaag loopt bij Craftliners. De inhoud is geheim, maar is zeker de moeite waard! Op ons blog kun je precies lezen wat je moet doen om kans te maken op deze super candy. De winnaar wordt op zondag 31 januari bekend gemaakt.
 

18 opmerkingen:

  1. Schattig! Ik vind het groene hartjespapier juist wel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is groen, maar niet te hoor! Het wit, oranje en rood zorgen wel voor balans. Lief kaartje. Deze week de nieuwe release van Lawn Fawn op hun blog, aaaah! Ben nu al gevallen voor de 'Donut' stempel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. groen, hoopvolle kleur...
    leuke kaart, zal deugd doen voor de studente!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat het wel mee valt, de rest van de kleurtjes breken het geheel, en is het groen met hartjes papier niet schattig, hoort er toch helemaal bij. Wat lief om haar dit kaartje te sturen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Ellen met de twee gestempelde bugs!
    Ik vind het groen heel goed kunnen hoor....wat zal ze blij zijn met dit kaartje!
    Ga zo eens kijken bij Craftliners....je maakt het wel spannend hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje voor Hannelore met grappige tekst, hihi. Niks te groen, hoor!
    Tot morgen,
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk, jouw kaartje met de twee bugs, grappig zijn ze! Te groen?? Nee hoor, ik vind het mooi zo! Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem ook mooi zoals die is ! Ik ga gauw kijken bij craftliners . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh ik vind hem juist erg mooi zo met het groen, echt een schatje deze kaart Ellen en wat lief om haar op deze manier succes te wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al meegedaan met de candy en mijn kaartje voor de challenge is ook al klaar, goed op schema he :)
    Je kaartje is super en niks te groen joh, groen is toch de kleur van da hoop! Past perfect bij de gelegenheid dunkt me !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Ellen,
    je kaartje is top en die tekst helemaal. Enig! Als je het mij vraagt is het juist leuk zo met de witte tag. Valt die extra op! Zal haar vast goed doen, een teken van medeleven!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje gemaakt Ellen als ondersteuning tijdens haar examens..leuke stempeltjes en die tags maken het helemaal af...
    Ik ben al bij craftliners langsgeweest vanavond voor die geweldige verrassingscandy...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zal ze zeker leuk vinden, jouw bugs and kisses! En ik vind het groen juist erg leuk samen met de oranjerode bugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kaartje is echt een leukerd. Het is helemaal niets te groen hoor, het heeft wel wat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat groen juist leuk; daar hoefde je helemaal niets aan te veranderen :) Lawn Fawn blijft geweldig; deze bugs en kisses ook. Je wordt er zo hebberig van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Groen kan mij niet snel groen genoeg zijn hoor. Vind het helemaal niet storend! Mooie kaart en een fijne hart onder de riem voor Hannelore!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg leuk geworden, Ellen, en te groen zeker niet (bovendien mijn favoriete kleur)!
    ik ben blij dat je mijn kaartje in het echt mooier vindt, :) , altijd leuk om zoiets te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen