zaterdag 20 september 2014

Snail mail

Snail mail, het leuke boekje van Sanne, bracht gisteren uitkomst. Er moest een te-laat-verjaardagskaartje komen en daarvoor kon ik mooi inspiratie opdoen bij Sanne. Natuurlijk de gave stempels en stansen van MD gebruikt. Papier van SU tevoorschijn gehaald en mijn snail voorzien van een wiebeloogje. Aan de binnenkant ook nog een tekstje gestempeld: Happy belated birthday. 's Middags het kaartje gemaakt en meteen daarna naar de brievenbus gefietst. Ik ga denk ik vaker per ongeluk expres te laat mijn kaartjes versturen, dan kan ik weer die leuke snail gebruiken ;) en het geweldige boekje van Sanne!
 

18 opmerkingen:

  1. Wat onwijs lief zo'n persoonlijke boodschap in het boekje! Superschattig kaartje, het wiebeloogje maakt het slakje helemaal compleet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat een geweldige leuke kaart! Die snail is echt gaaf, helemaal geslaagd!
    Fijn weekend, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha ha....ja daar zou ik ook express mijn kaartjes te laat voor versturen. Mooi excuus oom weer zo'n leuk kaartje te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, mooi slakje,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook fan van het slakje en te bijbehorende teksten. Oh, en ook van het boekje van Sanne. ;-) Gevaarlijk he, dat het te leuk wordt om nu iets te laat op te sturen. Ach wat, ik vergeet het de laatste weken standaard... dus ik ga een voorraadje snailers aanleggen! Jouw versie is erg leuk, gezellige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk kaartje Ellen...wat een grappig slakje met zijn wiebeloogjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha...ja imperfectie leid vaak tot creativiteit :) super leuke kaart Ellen, hiermee maak je het weer helemaal goed! Schattige slak zo met die wiebel oogjes en een leuk boekje idd (zag hem al op de beurs in Zwolle)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben de laatste weken ook een aantal verjaardagen vergeten.... oeps.
    Leuk kaartje, lekker CAS. Het papier komt mij bekend voor, SU?
    Groetjes en een heel fijne zondag!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat SCHATTIG...en zo'n kaartje mag later komen hoor.......het ziet er heel erg mooi uit....het slakje is zo leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja die related birthday zal wel vaker komen denk ik. Het is ook geen geweldige mal,stempel, en Sanne heeft er in het boekje hele leuke dingen mee gemaakt. Die van joouw is ook geweldig leuk geworden Ellen. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal Sanne leuk vinden om te lezen. Jouw snailmail kaartje mag er ook zijn, Ellen, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Een heel gaaf kaartje ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk!!! Ben fan van het slakje, die zal nog wel eens in m'n mandje belanden denk ik zomaar ;-)
    Vind je kaartje echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt Ellen. Dit is ook zo leuk met dat grappige slakje, die kijkt mij ook al steeds heel aanlokkelijk aan. ; )
    Groeten, Aartje
    P.s. Leuk dat Sanne het boekje van handtekening en tekst heeft voorzien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk kaartje Ellen. Ik denk dat ik ook een aantal kaartjes zou maken en ze dan per ongeluk expres te laat zou versturen. Ze zijn té leuk, die slakjes !!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen