dinsdag 14 februari 2012

Love you





Voor mij is er maar één echte Valentijn. En dus moest er voor hem een kaartje komen op deze 14e februari. Het is een label geworden dat ik heb uitgesneden met mijn nieuwe Tim Holtz stans. Het papier komt uit een blokje van Making memories en het stempetje is een digi van Pink Cat die ik heb ingekleurd met Derwents. Ik vind 'm lief en stoer tegelijk en dat past wel bij mijn Valentijn... Verder nog wat letters met een chipblock van Tim Holtz, een labeltje met een klein stempeltje en wat hartjes-knoopjes van Joy. Diamond glaze zorgt ervoor dat het blauwe hart en de letters mooi glimmen. En toen was mijn label klaar. Tevreden? Mwah... Ach, ik geef er nog een lekker luchtje bij en dan is het helemaal goed! Het gaat uiteindelijk om de tekst onderaan het label. Die is belangrijk!


challenges:
Addicted to stamps #23- Valentinstag/Liebe
Derwent #2012-3 - Valentijn
Divas by design #21 - love is in the air
Dream valley #25 - Valentine
For fun challenges - put a little love in your heart!
Lexi's creations #58 - love
Totally gorjuss #118 - lurve


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, dat zal je Valentijn wel heel leuk gevonden hebben. Er gaat niets boven een eigengemaakte kaart en mooie woorden!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very sweet and fun at the same time. Lovely! Thanks for joining us over at FFC this week!
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi label en zeer geslaagd Valentijns-kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooi label Ellen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi label!En een geweldige stempel ook!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super wat je gemaakt hebt, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellen,
    wat een leuke stoere labelkaart heb je voor je Lief gemaakt.
    En ook nog een lekker luchtje, toe maar!
    Prachtig papier trouwens...Hoe vond hij het?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het wel mooi hoor Ellen! Zo'n label is toch altijd leuk en zeker als er dan nog zo'n geurig cadeautje bij is!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He is just too cute! Thanks so much for playing along with us at
    For Fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ellen,
    Leuk dat je volger bij me bent geworden.
    Vaak neem ik altijd meteen een kijkje bij mijn nieuwe volgers en zie hier ook leuke creaties staan!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab tag- very cute image!! :)
    Thanks for sharing with us at Dream Valley this time!! :)
    hugs, Rachel x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie valentijn label heb je gemaakt!! Mooie kleuren en een schattige afbeelding. Bedankt voor het meedoen met ATSC groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh what a sweet image! This is a very cute Valentine tag! Thanks for joining in at Dream Valley Challenges!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen