maandag 21 mei 2018

You are the sweetest

Vandaag heb ik een aantal bezoekjes op het programma staan. En dan vind ik het altijd gezellig om een kleinigheidje mee te nemen. Het zijn aardbeien geworden. Althans een soort van hangtuintje om zelf aardbeien te kweken. De kaartjes die erbij horen zijn in stijl. Met aardbei dus. De rode is voor Henny. Bij haar ben ik vanochtend geweest, op de camping in Culemborg. Toen ik hoorde dat haar dochter, schoonzoon en kleinkinderen er ook zouden zijn, heb ik nog meer aardbeien-cadeautjes gekocht.
Het zwart-wit kaartje is voor Tim en Hannelore. Bij hen heb ik vanavond gegeten. Hartstikke lekker en gezellig. Zo meteen rijd ik van Leuven naar Brussel om Joost en de meiden op te halen van het vliegveld. Zij zijn met z'n drieën een weekendje naar Praag geweest. Ben benieuwd naar hun verhalen. Hoe was jullie Pinksterweekend trouwens?

13 opmerkingen:

  1. Je hebt zo te lezen en lekker druk weekend gehad. Weer erg mooie kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof bedacht om de aardbeitjes te gebruiken. Leuke kaartjes en leuk om zo cadeau te geven. Die snoepjes...kwijl.
    Je hebt een druk weekend gehad, maar wel leuk. Fijn dat Joost en de meiden weer thuis zijn. Hebben ze uiteindelijk nog wel wat kunnen zien van Praag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaartjes! Grappig dat je de aardbei geen kleur hebt gegeven. Dat kan inderdaad ook! Ik ben helemaal niet zo van de chocolade, maar die met aardbei en balsamico klinkt toch wel erg lekker. Als ik die nog eens ergens tegenkom... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee.....tof cadeautje Ellen!
    De kaartjes zijn prachtig.....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst en vooral heb ik de gemiste berichtjes bekeken. Je beren en panda kaart zijn weer super lief!!
    De post van vandaag is ook een toffe om te lezen. Wat een verwennerij! Tof bedacht. Je gekleurde kaart vind ik heel tof!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, ik had ook een 'aardbeiendag' :) Vanochtend in de kwark, als tussendoortje en vanavond (spontaan) op de pannenkoek, haha. Jouw kaartjes zijn tof, leuk om er diverse toepasselijke cadeautjes bij te geven!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zijn jouw aardbeienkaartjes, met bijpassende cadeautjes! En mijn hanging basket hangt...vandaag gepraat en veel loefde gegeven! Hoop dat de thuisgangers niet teveel vertraging hadden en dat ze het tof hebben gehad. En jij bent je tijd goed doorgekomen! Liefs en trusten voor zo! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het leuke van bezoekjes in zo'n lang weekend vind ik altijd dat achteraf, als je weer thuis bent, het weekend langer leek dan het was. En misschien is dat voor jou na dit weekend ook wel zo.
    Je aardebeikaartjes zijn allebei erg leuk. De eerste vind ik geweldig! Zo leuk om van een stans een achtergrond te maken. De zwart witte is ook leuk, maar ik houd toch meer van rode aardbeien.
    Mijn pinksterweekend? De helft heb je gelezen en vandaag zijn we toen ik wakker was even na 12 uur, naar De Droadnagel gereden, heerlijk geluncht (voor mij ontbijt) en daarna een wandeling van een kilometer of 4 gemaakt, want we moesten Guus weer ophalen na zijn vakantie. En gisteren dus relaxed in de tuin, blogs bezoeken....
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach, wat lief ! heel erg mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaartjes zijn heel mooi, ook de zwart/wit versie. Leuk bedacht die aardbei kadootjes. Goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om aardbeiencadeautjes te geven en wat een gaaf bijpassend kaartje! Zwart wit heeft ook wel wat. Weekend hier was lui, in de tuin gezeten en samen aan de BBQ gegaan. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kadootje, heel toepasselijk met de prachtige kaartjes erbij, lekker fris!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Instand zomergevoel krijg ik van deze aardbeienkaartjes en cadeautjes! (ondanks dat de bakken regen die hier momenteel naar beneden komen!) Superleuk!! en lekker!

    BeantwoordenVerwijderen