vrijdag 23 februari 2018

Hey, gullfriend!

Na mijn vrolijke pinguïns (waarvan jullie er trouwens nog eentje tegoed hebben) heb ik een nieuwe liefde. Qua kleuren dan, hè?! Deze onwijs leuke meeuwen van MFT! Ik vind ze echt te gek. Het kaartje dat ik ermee gemaakt heb, kun je vinden op het blog van Craftliners. Daar is het vandaag weer mijn beurt om een bericht te plaatsen. Superleuk als je  even doorklikt (klik) om daar een kijkje te nemen. En misschien zelfs een reactie achter te laten ;-)
Het is al weer bijna weekend! En daar heb ik zin in, want ik ga op stap. Niet alleen, maar samen met Mariken. Weekendje Gent met z'n tweeën. Morgen gezellig shoppen en de toerist uithangen en dan rijden we zondag door naar Anneke voor een paar ongetwijfeld hele leuke en leerzame 'lesjes'. Dat laatste is nog mijn verjaardagscadeau van Mariken. Het wordt dus gewoon een soort van feestweekend. Jullie ook leuke plannen? 
 

16 opmerkingen:

  1. Ja joh, zeker plannen! Zin in! Jouw kaartje is enig, en die meeuwen zijn zó gaaf! Tot zo, nog ff een paar uurtjes wegwerken, en dan...weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een gezellig weekend in het vooruitzicht!
    Daar past je meeuwenkaartje goed bij, het lijken echt 2 vriendinnen samen aan de babbel en op stap. Toffe stempels, had ik nog niet eerder gezien dznk ik.
    Geniet van jullie weekendje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen, hier ben ik nog eens op je blog! Ik had nog wel gekeken de afgelopen dagen maar reageren schoot er altijd over. Maar nu maak ik er tijd voor! Wat je hier laat zien vind ik al tof, ik ga zo bij craftliners kijken.
    Jij hebt een tof weekend in het vooruitzicht. Mijn weekend zal vooral rond de kinderen draaien: jongens naar een verjaardagsfeestje brengen, boodschappen doen, dingens voor de jarige voorbereiden...
    Omdat ik weet dat ik het na het weekend druk heb, las ik vandaag een me-time dag in, die start ik met yoga en dan wat naaien en misschien nog een kaartje. Zo kan ik er weer even tegen! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk weekend heb je in het vooruitzicht ! Dat wordt genieten !
    Ik vind je meeuwen echt zo leuk gekleurd ! Ik heb ook zigs, maar kan er eigenlijk niet mee werken, dus ik vroeg me af, hoe kleur je daar nu mee ? Gebruik je een waterpenseel ? Of een gewoon penseel dat een pietsie nat is ? En gebruik je aquarel papier ? Of gewoon DCP papier ? Want mijn aquarel papier is altijd een tikje geliger en dan vind ik het niet leuk combineren op een kaartje.
    Geniet van je weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit kaartje geweldig, die meeuwen zijn zo leuk!!
    Heel veel plezier dit weekend maar dat gaat vast en zeker goed komen,
    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met grappige tekst!
    Wat een gezellig weekend heb je voor de boeg, leuk!
    Ik mag vanavond weer 'barren' in Xinix, gezellig drankjes verkopen onder het genot van het geluid van diverse coverbands. En morgen ga ik met Daniëlle naar de Grote Dutch Doobadoo dag, ook leuk. Maar druk, dus zondag (op een verjaardag na) even niks ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ellen,
    Wat een gezellig weekend heb je voor de boeg! Echt een tof cadeau die lesjes bij Anneke. EN meteen maar een weekend weg, groot gelijk! Mijn weekend is ook lekke relaxed. Vannacht achterwacht (bereikbaar zijn voor verpleegkundig advies/handelen) morgen overdag niets, 's nachts werken en zondagavond samen uit eten om de vakantie in te luiden. EN dan volgende week ga ik met mijn vriendin een paar dagen uit. Dan is het hier dus vakantie....
    Je kaart ga ik zo bekijken, maar wat ik zie is al heel leuk.
    Geniet van je weekend en we lezen ongetwijfeld hoe het was en wat je weer geleerd hebt bij Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje. De tekst is erg grappig. Leuk zulke woordspelingen.
    Geniet van jullie weekend (maar dat is jullie volgens mij wel toevertrouwd).
    Hier is de vakantie begonnen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje! Het DP past er leuk bij en je hebt de vogels mooi gekleurd. Je hebt een leuk weekend in het vooruitzicht. Geniet ervan!
    Morgen ben ik druk met de kids heen- en weerbrengen naar allerlei activiteiten. Een strijk wegwerken en allerlei dingen uitknippen voor de traktatie van één van de kinderen. Genoeg te doen, dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergave kaart Ellen,

    Schitterend gekleurd ook.
    Lekker genieten van je weekendje
    met Mariken

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief kaartje met leuke vogels erop Ellen...echt een toppertje...
    En ook jou wens ik een heel fijn weekend toe in Belgie samen met Mariken...
    ben al nieuwsgierig wat voor moois jullie weer gaan maken bij Anneke

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn zeker erg leuk, Ellen en dat is je kaart ook! las al bij Mariken van jullie weekendje, superleuk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat staan ze mooi op die grid achtergrond, heel mooie kaart!
    Veel plezier en Gent vandaag en tot morgen! Ik zie het zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze geweldig, die meeuwen. Ze toverden een glimlach op mijn gezicht !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat zijn ze leuk hè die meeuwen (en zo lekker om te kleuren ;-) Jullie weekend wordt vast heerlijk. Ben benieuwd naar jullie workshop creaties! Hier vandaag de hele dag keukenboeren afgelopen pfff, morgen hopelijk nog even knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, wat een gave stempel! Mooi kaartje ook! Ik las al over jullie uitje op Mariken haar blog, veel plezier!!!!

    BeantwoordenVerwijderen