maandag 15 januari 2018

Mix & match #20

Nou ja zeg, dit is al weer het 20e mix & match berichtje van Inge, Inge, San, Mariken en mij. We houden het al een tijd vol. Dan moet het wel heel erg leuk zijn ;-) En dat is het ook! Superleuk. Het is iedere maand weer spannend wat de post voor pakketje gaat brengen. Deze keer kwam het bij Inge Blom vandaan. Echt toffe spulletjes, zie foto onderaan.
Ik ben altijd hartstikke benieuwd wat de rest van team M&M gemaakt heeft. Dus ik ga kijken zodra ik kan. Jij ook? Vandaag moet ik vroeg beginnen, dus misschien in de pauze even spieken en anders na schooltijd. Morgen een spannende dag, want Joost wordt weer geopereerd. Deze keer is zijn rechter nier aan de beurt. Daar gaan ze een steen van 11 mm verwijderen. Duimen dus dat het goed gaat én dat hij daarna echt gaat opknappen. Hij zit al zo lang in de lappenmand. Tot gauw!
 
 

17 opmerkingen:

  1. toffe M&M-kaart!
    Het allerbest voor je man!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen in de M&M. even een hele andere kaart maken is ook wel weer een uitdaging.
    Sterkte voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingen in het pakket, daar kan je wel weg mee. Leuk resultaat is geworden.
    hopelijk verloopt morgen alles goed en herstelt je man snel.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe en stoere kaart! Leuk hoe je het slingertje verwerkt hebt, en daaroverheen de zwarte hugs! Ja, duimen voor morgen, wat zal het fijn zijn als dit allemaal achter de rug is!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf met die grote confetti, ik begrijp uit de reacties dat het eigenlijk een slingertje is :) Beterschap voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk pakketje waar een heel leuk resultaat uitkwam. Succes voor morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gaaf uit, zowel je kaart als het pakket! Sterkte en beterschap voor Joost!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave kaart heb je gemaakt met het M&M pakket...
    Het allerbeste voor morgen toegewenst...we gaan zeker duimen.


    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt weer een Ellen kaart...superleuk! Heel veel sterkte en beterschap voor Joost!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de rondjes slinger onwijs leuk verwerkt op het kaartje! Prachtig M en M -etje weer. Hoop dat alles goed gaat morgen, sterkte alvast. Ik hoop dat hij snel weer op de been is.Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jee, dat is inderdaad spannend! Voor mijn gevoel ken ik hem een beetje, dus va hier wens ik hem een spoedig herstel en dat hij daarna maar weer helemaal de oude mag worden!
    Je kaart is super! Mooi pakket is het weer! Kun je veel leuke dingen van maken, schat ik zo in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje, tof! Best druk voor jouw doen ;)
    Heel veel beterschap voor Joost, hopelijk is hij snel van zijn kwalen af....
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sterke kaart weer !!!!
    Gaaf !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De operatie is inmiddels achter de rug, ik heb wel aan jouw Joost gedacht gisteren want had je berichtje snel snel voorbij zien komen, alleen nog niet gereageerd.... Wil toch nog even op je kaartje reageren, want ik vind de kleurtjes en het ontwerp zo leuk, tof gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk die mix en match postjes van jullie! Vooral doorgaan!! Deze is ook weer top. Mooi pakket, leuke kleurtjes en die slinger is geweldig!! Sterkte met Joost, hoop dat alles goed gegaan is en dat hij snel opknapt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ellen ik vind je kaart enig! Ik hoop dat d eoperatie goe dis verlopen; jeminee een niersteen van 11 milimeter. Wat moet dat voor Joost akelig zijn...

    BeantwoordenVerwijderen