dinsdag 23 januari 2018

Baby

Kaartjes maken met een 'doel' vind ik altijd het leukste. Dus toen ik voorbij zag komen dat Linda moeder is geworden van de kleine Zoë was dat voor mij een goede reden om een babykaartje te maken. En dat dan natuurlijk ook naar haar op te sturen ;-) Dat maken had ik vorige week al gedaan, het versturen is er gisteren pas van gekomen.
Vandaag een lange dag op school met rapportvergaderingen tot een uur of vijf. Daar staat tegenover dat ik deze week maandag en donderdag een uur vroeger klaar ben. En das wel heel lekker. Ik wens jullie allemaal een fijne (werk)dag!
 

14 opmerkingen:

  1. Zit lekker te ontbijten en mooie kaartjes te bewonderen, waaronder deze! Prachtige kleuren, zo gaaf, die letters. Echt een top babykaart. Tot zo, kunnen we vanmiddag ff bijkletsen...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje voor de komst kleine Zoë! Die van mij is ook onderweg, leuk dat ze zoveel post krijgen! Wat een mazzel dat je maar 1 vergadermiddag hebt, ik mocht gisteren al tot ruim 5 uur en vandaag is mijn klas als laatste aan de beurt, dus het zal niet veel vroeger worden...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi strak en kleurig babykaartje, Ellen! Lief die ruitjes, hou ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere babykaart !!!!!
    Mooie combi van tinten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf! Een echte Ellen! Geweldige kleurencombinatie heb je gekozen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave letter-stansen, prachtige kleuren en een geruite achtergrond. Gave combi en dit kaartje behoort tot mijn favorieten. Gepind :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kleurtjes.
    Ook die van gisteren met de streepjes is lenteachtig!
    Morgen laat ik mijn kaartje voor Zoë zien.
    De controle voor Nomi was goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha ha om vijf uur naar huis is voor mij echt heel erg vroeg! Maar ik snap het idee hoor ;-)
    Je babykaartje is schattig, mooi zoals je letters 'dicht' gelaten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ellen,

    Wat een leuke babykaart! Ik las al dat Linda bevallen was van Zoë, maar ik ken haar eigenlijk niet zo en heb ook haar adres niet...
    Babykaartjes maken is altijd wel leuk hé! En deze is weer top! Leuk hoe je die letters met restjes mee opkleefde...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je superleuke kaartje! Lief! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige stoere kaart Ellen,

    Ik houd deze in me gedachten.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen