woensdag 24 mei 2017

Workshop Anneke #1

Och wat hebben Mariken en ik een onwijs gaaf weekend gehad! Brugge was hartstikke leuk. Gezellig geshopt, terrasjes gepikt, lekker Grieks gegeten, naar de film geweest (The Zookeeper's Wife, echt een aanrader), heerlijk geslapen in ons hotel en na een uitstekend ontbijt naar Anneke gereden. En wat was het ook gezellig bij haar en wat hebben we weer veel geleerd. Zo onwijs leuk! Anneke liet maandag op haar blog al zien waar we mee bezig zijn geweest (klik).
Voor de lunch hebben we dit prachtige boekje gemaakt. Heel veel bladzijden van verschillend formaat bewerkt met stencils, inktspray en de gelli plate. En daarna alles 'ingebonden' met washi tape en duct tape. Het is een heel kleurrijk boekje geworden dat nog gevuld moet worden. Waarmee weet ik nog niet. Vind het zo eigenlijk al heel erg mooi :-)
Toen was het tijd voor de lunch en zijn we halverwege mijn cadeau. Zo leuk, jarig zijn in december en dan nu in mei verwend worden met een dagje Anneke, hihi. Morgen laat ik zien wat we nog meer gemaakt hebben. Klik je nog even door naar Mariken om ook haar boekje te bekijken?

17 opmerkingen:

  1. Dat is gaaf! Wat kleuren en motieven al doen hè?! Het boekje op zich is al prachtig, heeft niet eens nodig dat er iets in komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het een heerlijk weekend! Ik heb zo genoten en kijk er met veel plezier op terug! En wat zijn onze boekjes, en de rest gaaf hè. Ben er zo blij mee! Nog ff, en dan lekker vier dagen vrij...Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf, wat mooi!! Klinkt als een gezellig weekend en ben benieuwd wat je morgen nog laat zien! Heb de film een tijdje geleden in de voorpremière gezien, indrukwekkend en bizar dat het een waargebeurd verhaal is...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend....prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dit Ellen ! Ik hou wel van kleurtjes, wat een geweldig leuk kadi, en Brugge is een leuke stad! Echt genieten zo'n weekend...die film heb ik voorstukjes van gezien, staat op mijn to do list. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke sprekende kleuren. Hier wordt ik helemaal vrolijk van. Mooi en knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die film staat op mijn lijstje. Leuk dat jullie zo enthousiast waren!
    Heel mooi resultaat, prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn jullie boekjes geworden. Wat een tof cadeau, zo'n workshopdag. Leuk dat jullie er den weekendje van hebben gemaakt, dat zijn dagen met een gouden randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er erg goed uit ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt goed, jullie weekend! En wat een leuk en kleurrijk boekje heb je gemaakt! Leuk de verschillende technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geslaagd weekend en een geslaagde creatie.
    Heel gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben net bij Mariken geweest. En wat een gaaf cadeau heb je gekregen! Leuke leerzame workshop en je boekje is zo vrolijk!
    Ook het weekend klinkt fantastisch. Mooie herinnering weer gemaakt....
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Großartig!!!
    Love it....
    Liebe Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk, kleurrijk boekje! De gelliplate ligt bij mij te verstoffen. Misschien moet ik ook maar eens naar Anneke...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad echt heel mooi! Ook zo, zonder vulling. Maar ik ben toch benieuwd wat je ermee gaat doen, hoor...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Ellen! Ik zag het boekje al op het blog van Anneke. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen, het is nu al een kunstwerkje. Misschien wat mooie zwartwit foto's van joue en Mariken samen? Zo te horen was het echt een topweekend! (en ja, Zookeepers wife op moederdag gezien, prachtige en indrukwekkende film!)

    BeantwoordenVerwijderen