vrijdag 19 mei 2017

Birthday boy

Vandaag verschijnt er op het blog van Craftliners weer een bericht van mij. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje gaat nemen. Ook deze keer heb ik weer het gave checkerboard stencil van MFT gebruikt. Op ons blog laat ik precies zien wat ik gedaan heb.
Vandaag nog naar school tot tien voor half twee en dan is het weekend! Heerlijk! Hebben jullie leuke plannen? Ik wel! Mariken en ik gaan gezellig samen een weekendje naar Brugge. Zaterdag de stad onveilig maken, hotelletje en dan zondag naar Anneke voor een workshop (= mijn verjaardagscadeau van Mariken). Is dat gaaf of is dat gaaf?

22 opmerkingen:

  1. Wow, wat een onwijs gave kaart. Dat stencil is echt superleuk, ik ga eens kijken hoe je dit gefixed hebt. Lesje aan huis! Morgen samen weg, een gezellig weekend voor de boeg, zin in! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig leuke kaart!! Ik denk dat ik dat stencil ook wil :-) Je vorige kaart met dit stencil was ook al zo'n beauty! En wat een jaloersmakend weekend hebben Mariken en jij voor de boeg, gezellig!! Heel veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een stoere kaart, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hadden elkaar bijna kunnen ontmoeten in Brugge.☺ Ik ben nu op de bus naar de stad, vandaar gaan we met de auto naar Brugge.
    Hoe was Raymond van het Groenewoud ? Ik hoorde op het nieuws dat het een topconcert was.
    Ik ga volgende maand ook naar de Roma voor Alan Stivell. Ken je die? Hij speelt Folk muziek oa met een harp.
    En nu jouw kaartje: die is gewoon geweldig! Toffe technieken met groot resultaat. Die stencil wil ik heel graag.
    Vorige maand is de challenge me niet gelukt. Deze maand gaat ook veel te snel, maar wie weet, misschien vind ik nog tijd.
    Jij hebt een super weekend in het vooruitzicht! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Hahaha, lang ja, maar ook heel gezellig :-) En Raymond van het Groenewoud was inderdaad geweldig!

      Verwijderen
  6. Gave kaart!! Echt stoer en perfect voor een jongen/man! Geniet van je weekend, klinkt ontzettend gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuke kaart is het zo !
    mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ellen,

    Wat een leuke kaart maakte je! Wou deze stempel ook nog kopen in Nijkerk, nu al spijt dat ik het niet deed... ;o)
    Geniet van jullie weekendje! Super leuk zeg!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer kaartje, gaaf! Heel veel plezier met Mariken in Bruggen, geniet ervan samen!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo tof dit kaartje! Mooi stencil en stoer met dat goud.
    Heel veel plezier samen met Mariken, lekker genieten!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klasse Männerkarte, liebe Ellen:-)
    GlG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou en of dat gaaf is! Net als je kaartje! Ik ben even bij Anneke gaan kijken en ze maakt prachtige dingen. Ben zeer benieuwd wat jullie gaan maken. Heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw wat gaaf! Samen lekker weg! Fijn dat het nu kan, nu het beter gaat met Hans. Ga er heerlijk van genieten samen, dan ga ik bij Craftliners even reageren op je kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is super! Heerlijk, even met Mariken er tussenuit. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een superkaart! Geniet van jullie weekendje weg, Brugge is altijd fantastisch en de workshop zal dat zeker ook zijn!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wederom een super kaartje. En het weekendje Brugge is een geweldig verjaardagscadeau. Genietse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf!! Heel modern ook, een goed design! Veel plezier samen met Mariken in het mooie Brugge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is onwijs gaaf! Net als je kaartje, prachtig gedaan Ellen! Heel veel plezier vandaag met Mariken en Anneke, ben zeer benieuwd wat jullie vandaag gaan maken. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een té gekke kaart Ellen, lijkt wel een kruiswoordpuzzel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een hele gave stoere kaart Ellen. Zo leuk wat jij steeds verzint met die stencils.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow!!!
    Die Karte ist genau mein Geschmack....
    Toll gemacht...
    Liebe Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen