vrijdag 21 april 2017

Spring scrap swap 3 #2

Op deze vrijdag weer een kaartje met de gave spullen uit het 'prikkelende' lentepakket van de spring-swap van Mariken en mij. De opdracht die Mariken deze keer voor ons heeft verzonnen is: gebruik het stencil. Bij het pakket zit een gaaf stencil dat perfect bij het cactus-thema past. Met gewone inkt van SU en dat stencil heb ik dit achtergrondje gemaakt. Cactussen erop gestempeld. Zelfs gemaskeerd (jawel!), zodat de rechter cactus echt achter de linker staat.
Kijk je mee wat Mariken ervan gemaakt heeft? Altijd zo leuk om de uitwerking van de ander te zien. Vandaag nog naar school en dan begint de meivakantie. Twee weken, heerlijk. Wij vertrekken vanavond richting Zuid-Afrika. Echt zo ontzettend veel zin in! 

19 opmerkingen:

  1. Ooh, leuk is deze!! Dat stencil gaat goed hè, allemaal kleine cactusjes op de achtergrond. En de stempels in zwart wit zijn prachtig zo! Ja, vanavond is het zo ver, spannend!! Zie je zo, op het voetbalveld, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk, hopelijk niet teveel geprikt geweest tijdens het maken ;-)
    Wat een fantastische reis in het vooruitzicht!
    geniet ervan, be happy!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo in zwart wit! Geniet van jullie vakantie! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stencil past er inderdaad goed bij! Een leuk kaartje geworden zo! Zo zie je maar: stempels hoef je niet altijd in te kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan! Naar Afrika...wauw...
    Dan ga je het vervolg van mijn eitjes zoektocht missen...
    Veel plezier en wel weer terug!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje. Hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap dat je dat gemaakt hebt met alleen maar stempels, zeg. Pas toen ik las dat je gemaskeerd hebt, viel het me echt op dat je kaartje precies in 3D gemaakt was. Dat heb je goed gedaan.
    Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave !!!!!
    Fijne vakantie !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik las het al, Zuid-Afrika!! Wat gaaf zeg! Ben benieuwd of je er nog wat van laat zien als je terug bent. Lijkt me prachtig!
    Wat ook prachtig is, is je kaart! Voor de eerste keer gemaskeerd? Is altijd even spannend hoe het lukt. En bij jou prima zo te zien. Heel gaaf kaartje, mooie tekst ook. Toen ik pas geleden probeerde een bloem in een vaas te stempelen (moest ik dus ook maskeren) zweefde de bloem behoorlijk. De tweede keer ging het al beter. Ook een kwestie van oefenen en durven. Groetjes en geniet!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave combi op dit kaartje! Ik vind die cactussen geweldig, maar samen met dit stencil is het helemaal top! Vakantie is al heerlijk, maar naar zuid-Afrika, dat is natuurlijk pas echt geweldig!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker stoer kaartje! Helemaal trendy met die cactussen ;)
    Hele fijne vakantie, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoer kaartje, tof! En goed gelukt dat maskeren, die uitdaging ga ik altijd uit de weg, hihi. Fijne vakantie, ga lekker genieten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf en stoer kaartje is het geworden. Ik houd wel van deze cactussen trend, heb er ook een paar in huis gehaald. Heel veel plezier in Zuid-Afrika!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker stoer geheel en die achtergrond past perfect bij de cactussen. Geniet van je vakantie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopelijk is je vakantie even 'prikkelend' als deze kaart. Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaart Ellen, cactussen zijn het helemaal hè? Het maskeren is goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Offline is op zich heel relaxt:) Nadeel is dat je veel moois mist; ik heb zojuist even zitten kijken en lezen. Zo veel mooie paas tagjes en die kaart met die eieren vond ik ook zo gaaf! Die home made granola zag er ook erg goed uit:) En je cactus kaart is zó leuk!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie CAS kaart voor het KKT team.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen