maandag 22 september 2014

It's a lovely ride

Een appje van mijn schoonzus: Ik heb op 6 september een feestje van vrienden die 12,5 jaar getrouwd zijn. Nu geven we met een stel geld, maar dat wil ik een beetje leuk aankleden. Ik heb jouw idee overgenomen door een lijst met ruimte tussen voor- en achterwand te kopen om daar klein geld in te doen. Nu vroeg ik me af....of jij een mooie kaart hebt of zou willen maken die we er in kunnen doen. En dit is 'm geworden! Spullen gebruikt uit de eerste iDEE&post: papier, het leuke die-cut fietsje en het love-tabje. De bloemetjes heb ik met een SU-ponsje gemaakt en de tekst op het label met de computer. Vond de tekst bij de fiets wel goed passen bij een 12,5 jarig huwelijk. It's a lovely ride.

22 opmerkingen:

  1. Heel leuk en inderdaad: een toepasselijke tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart komt erg goed uit in die lijst! Vind hem erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een mooi geheel, ziet er heel tof uit,
    te gekke kaart hoor ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ideetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Ellen! Leuk dat je een steentje uhh..kaartje bij mocht dragen ;) . Ik vind de fiets echt helemaal geweldig! Lekker vrolijk

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!
    Knap werk hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan Ellen....en de tekst is super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg leuk en mooi gedaan ! mag ik vragen waar je de kader gekocht hebt, we zijn al een week of 2 aan het zoeken.... =(
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, super leuk en origineel kaartje! Hij staat leuk in de box!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs leuk idee om geld te geven, prachtige uitvoering. GePINt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergaaf geheel is dit geworden, echt geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf idee is dit zeg, jouw prachtige kaart in een lijstje en geld, een perfect kado!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke manier om geld te geven! Je kaart maakt het helemaal 'af'! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee Ellen....leuk om alles zo in een lijstje te doen met die prachtige kaart erin en de centjes samen....opdracht geslaagd!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een superleuk idee! Goed idee van je schoonzus om jou te vragen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik ga deze pinnen, op het bord van BOD. GAAAF, deze uitvoering, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, past perfect in het frame en bij de gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen