Merry christmas in July. Het moet niet gekker worden. Maar dat is wel het thema van de challenge bij CAS on Friday die vandaag van start gaat. Ik heb gekozen voor kleurtjes die niet echt bij kerstmis horen. Hopelijk maakt dat mijn kaartje geschikt genoeg voor kerst in juli. Zin om alvast aan je voorraad kerstkaarten te beginnen? Dan is dit je kans! Doe gezellig met ons mee én neem een kijkje op ons blog. Daar vind je alle voorbeeeldkaarten van het DT. Goed weekend alvast!

That Christmas tree die is fantastic...I love the trendy yet whimsical look!! Your card is sure to inspired those who decide to play along with our new Christmas In July challenge over at CAS on Friday!! #337
BeantwoordenVerwijderenWhat a cool tree die! Love the colors you've chosen!!
BeantwoordenVerwijderen