vrijdag 30 augustus 2024

Stempel op reis #35


Er is weer een stempel op reis geweest! Het was natuurlijk niet voor niets vakantietijd ;-) De set is van Simon Says Stamp en heet Be Lovely. En Gerjon is degene die 'm heeft uitgezocht en verstuurd. Niet helemaal mijn cup of tea, maar dat is juist zo gaaf aan ons reizende stempel. Af en toe moet je uit je comfortzone. En dat is dan juist ook wel weer heel erg leuk.

Dit is 'm geworden. Kijk je mee bij de anderen?
Je vindt ze hier op blogger of op insta. Of op allebei ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ik was benieuwd hoe jij deze aan ging pakken. Maar het is je helemaal gelukt om het zo te doen dat het toch echt bij jou past. Heel leuk! Ik heb zelf zitten stoeien met het kleuren. Nu ik het bij jou zie denk ik: ik heb veel te moeilijk gedaan. Dat is zo leuk aan deze stempel op reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your bold bright color combo...that hot pink is awesome!! Thanks for the honor of guest designing with you guys for your "feathered friends" challenge!! -Deb Horst

    BeantwoordenVerwijderen