vrijdag 12 mei 2023

CAS on Friday #257 - stripes

Hi! It's Friday! It's CAS on Friday time! Leuk dat je even komt kijken. We gaan de komende twee weken voor strepen. Echt een toffe uitdaging! Ik ben met washi tapejes aan de gang gegaan. Lekker wat tapejes naast en over elkaar geplakt en toen uitgestanst. Simpel, leuk en vrolijk. Al zeg ik het zelf ;-) Zin om ook mee te doen? Gezellig! Neem dan vooral ook even een kijkje op ons blog. Daar vind je alle voorbeeldkaarten van het DT. Voor nu een mooie vrijdag en alvast een goed weekend!

4 opmerkingen:

  1. Dit vind ik nu echt een Ellen-kaart!
    Heel tof. Ik word er vrolijk van op deze grijze, natte dag en met een ziek kind thuis, dus dat heb je goed gedaan! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zon moet er vandaag heel veel moeite voor doen, om door de wolken heen te breken. Maar dit vrolijke kaartje brengt de zon in huis.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ga proberen mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen