vrijdag 31 maart 2023

CAS on Friday #254 - dots

Vrijdag en dus tijd voor weer een nieuwe CAS on Friday! Gezellig dat je even komt kijken. Voor de komende twee weken is onze uitdaging: dots. En daar kan ik wel iets mee. Gewoon heel veel dots in vier verschillende kleurtjes distress oxide en een tekstje erbij. En klaar is mijn kaart. Zo simpel kan het zijn. Ik houd ervan! Jij ook? Doe dan gezellig mee aan onze challenge. En neem vooral ook even een kijkje op ons blog om alle voorbeeldkaarten van het DT te bekijken.

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi met deze gekleurde stippen. Lekker vrolijk❣

    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Ellen. Een mooie kaart hoeft inderdaad niet ingewikkeld te zijn. Bedankt voor je leuke berichtje gisteren op mijn blog. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker hou ik hiervan!!
    Juist het eenvoudige, ik ben er dol op.
    Mooi dat je voorjaars kleuren hebt gebruikt, dat maakt het helemaal leuk voor nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, leuke dots in verschillende kleurtjes, mooi eenvoudig kaartje.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, Ellen! En dat de stippen niet helemaal dekkend zijn afgedrukt is echt een mooi effect. Ik ga zo nog even spieken bij je eerdere postadres. Ik ben veel te lang niet op je blog geweest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een leuke uitdaging Ellen, de verschillende kleuren dotjes op je kaart maken het heel vrolijk. Fijn weekend gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen. Ja, inderdaad, zo eenvoudig kan het zijn en zo leuk!!!
    Fijn week end en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen