donderdag 14 februari 2019

Happy Valentine's day

14 februari... Valentijnsdag! Een mooie aanleiding om met ons mix & match groepje weer een keer lootjes te trekken en elkaar te verwennen met gezellige post. Mijn pakketje is richting Mariken gegaan. Een aantal spulletjes in de kleuren rood en blauw. Vandaar dat ik ook het bijbehorende kaartje in die kleuren heb gemaakt. Het is vandaag de vrije dag van Mariken, dus ik neem aan dat ze haar pakje inmiddels heeft uitgepakt. Kaartje kan ik dus nu met een gerust hart showen :-) Ik wens jullie allemaal een liefdevolle dag!
#997 - Dit is bericht nummer 997 op mijn blog. Nog drie te gaan en ik zit op de 1000 (duizend!).
Dat is een goede reden om dan een klein cadeautje te verloten onder de achtergelaten reacties.

16 opmerkingen:

  1. Aaah, wat ben ik blij met het prachtige rood met blauwe pakket en het superlieve kaartje! Dat zijn enorme geluksmomenten! Het staat hier allemaal uitgestald, zó gezellig! Bijna 1000 berichten, reden voor een feestje, dat moet gevierd worden! Liefs, xxx❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij een pakketje voor Mariken mocht maken. Je hebt een mooi kaartje gemaakt. Een echte 'Ellen' ;) Heb jij ook wat leuks gekregen? Vast wel!
    Bijna 1000 berichtjes! Show je dan ook een top 3 (of 10) van je mooiste kaartjes? Fijne Valentijnsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat dacht ik ook, ne t als Rhodé hierboven, een echte Ellen kaart!
    Mooi hoor.
    Lieve uitstraling maar toch niet TE.
    Wauw, bijna 1000.....veeeeeeel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie toch leuke ideeën met elkaar. De lootjes waren natuurlijk al eerder getrokken en ik ben benieuwd wie jou had. En wat je kreeg. Superleuk dat je dan weet dat er en verrassing in de bus ligt.
    En bijna 1000! Wauw. Ik denk dat ik er wel wat gemist heb, maar niet veel....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje en toffe spulletjes (zag ik al op Insta)! Ik ben druk met de organisatie van de IK HOU VAN HOLLAND week, dus kom nog meer in de sfeer :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal leuk! En inderdaad......een echte Ellen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje, Ellen en mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het pakketje van Mariken op Instagram en zag meteen dat het van jou moest zijn aan het kaartje. Erg leuk, die traditie van jullie m&m clubje! Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf, gaaf , gaaf!!
    Heel leuk en mooi gedaan.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof kaartje voor Mariken, leuk om dat te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi ! Love is in the air duidelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik begin Valentijn elk jaar een beetje leuker te vinden! Zeker met de leuke initiatieven van alle creatievelingen om mij heen! Dit is ook weer zo een leuk voorbeeld! Het blauw-rood is lekker fris en een beetje stoer, ben benieuwd wat er allemaal in het pakketje zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe niet zo traditionele Valentijnskaart! Leuk dat jij voor Mariken moest maken/geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig ontwerp Ellen, heel sterk weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb die 'die set' en weet nooit goed wat ermee te doen. Gratis inspiratie hier, leuk! En heel mooi! Dat maakt het bloggen net leuk he, die wisselwerking.
    Deze kaart ga ik pinnen :)

    BeantwoordenVerwijderen