donderdag 23 maart 2017

XOXO

Ik heb het even opgezocht op internet. Wat betekent dat nou, XOXO? Dit heb ik gevonden: de afkorting XOXO betekent kusje-knuffel-kusje-knuffel De X staat voor kusje, en O zijn armen die om je heen geslagen worden, een knuffel dus. Oké, daar doe ik het voor! Deze kusjes en knuffels zijn naar Zwitserland gegaan, naar Bob. Hij had dinsdag een gesprek voor een stageplaats van 6 maanden bij de SRF (zeg maar de Zwitserse NOS). Gisteren heeft hij te horen gekregen dat hij die plek heeft! Bob blij en zijn moeder natuurlijk ook ;-) Mijn kaartje om hem succes te wensen heeft dus geholpen, hihi.
 

15 opmerkingen:

  1. Joh, wat goed!! Ik ben blij voor Bob, en zijn moeder!!! En zeker weten dat je mooie kaartje heeft geholpen!! Tot zo, Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige achtergrond en leuk zeg die stans ! Ik wist het ook niet helemaal wat het betekent ... weer iets bijgeleerd vandaag ! Geweldig goed gedaan van Bob ! Fijn zo'n spannende nieuwe uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Zowel jouw kaart als Bob z'goede nieuws!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart met een schtterende achtergrond, maar de reden waarvoor hij naar Zwitserland wordt gestuurd is natuurlijk nog veel mooier.
    Heerlijk wat kun je dan als moeder reuze blij zijn he.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk Ellen....zo'n kaartje doet wonderen zie je wel.....heel erg leuk gedaan en bedankt voor de uitleg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje en kleurig kaartje voor je zoon gemaakt Ellen ...en dat het nog zo goed geholpen heeft is natuurlijk helemaal te gek...
    Leuke stageplek heeft hij gevonden lijkt mij heel interessant
    en moeders ook weer blij...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dat is dan zeker op zijn plaats! Wat een geluk om een stageplaats te krijgen daar! Hier is Tieme ook nog op zoek voor zijn afstudeerstage. Buma Stemra liet hem op gesprek komen en belde 6 dagen later dat er intern verschuivingen waren waardoor er geen stage plek meer was. Dat ruikt naar verkapte werknemer zoeken ipv stagiair. Maar wel ongelooflijk balen voor Tieme...Nou, ik dwaal af.
    Je kaart is super! Mooie achtergrond. Ik moest even aan een gekleurde giraffe denken.
    Oh ja, die kledingkast...misschien ben ik nog erger dan jij: nog maar twee dingen in een zak, de rest kan ik vast nog wel eens aan ;-(
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart !!!!!
    Fijn dat de stageplek gelukt is !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf achtergrondje! Gaaf kaartje ook en weet Bob nou wat XOXO is? ;)
    Fijn dat zij stageplek geregeld is! Succes voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super voor Bob! En deze kaart vindt hij zeker weten geweldig. Wat een prachtige achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen idee hoe je de achtergrond gemaakt hebt, maar hij is prachtig! Leuk dat we nu ook de betekenis van xoxo weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk voor Bob!! Hij is vast blij met zijn kus-knuffel kaartje :-) Fijne dag Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woohooo fantastisch nieuws voor alle partijen, gefeli ;-) Prachtig kaartje, kussen en knuffels zijn altijd goed! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met Bob, wat zal hij blij zijn! En deze kaart is de kers op de taart natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een speciaal effect heeft dat, heel erg leuk resultaat. Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen