woensdag 18 januari 2012

Hey!

Bij Less is more is de challenge deze week: one layer - birds. Ik vond het wel een uitdaging om daar iets mee te doen. Wat er uiteindelijk op het kaartje staat, is echt 'less'. Ik heb slechts twee stempels gebruikt. De stempel van het vogeltje is van Artemio en het tekstje is van Hero Arts. Het bruine lijntje heb ik getrokken met de super dunne Le Pen fineliner die ik van Mariken  voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik heb er nog over gedacht om het vogeltje in te kleuren, maar uiteindelijk besloten om het maar zo te laten. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Het is elke keer wel heel erg leuk om die te lezen! O ja, bijna vergeten... ik heb gewonnen bij Designed2delight met mijn grijs-paarse kaart met bloemen. Gaaf hè?!

challenge:
Less is more #50 -birds

12 opmerkingen:

  1. I think this card is terrifc... true Clean and Simple design and perfect for our challenge!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card. Simple, funny, imaginative. Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart. Zo eenvoudig en echt super uitgevoerd.
    De vogels doen het super!!!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is super Ellen! Heel knap hoe je dit gedaan hebt en een dikke proficiat met je eerste plaats!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Inmiddels heb ik weer 2 kaartjes geplaatst :-)
    Gefeliciteerd!
    En dit kaartje is ook gaaf zeg, erg strak maar leuk!

    Groetjes v Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, ik zie je kaart nu pas, wat is-ie leuk! En proficiat met je prijs, super! Tot morgen,
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simplicity at it;' best
    Sheer perfection Elen

    Many thanks
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo origineel, echt leuk gedaan :D

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen