woensdag 13 december 2017

Workshop Doe@ding - Angela

Zaterdag na de lunch zijn we verder gegaan met twee kaartjes door Angela voorbereid. De hertjes op dit kaartje vind ik zo leuk! Thuis heb ik ze nog voorzien van een opvallende neus (enemal dot), verder was dit kaartje al helemaal klaar.
Kaartje nummer twee is in onderdelen mee naar huis gegaan. Doordat we ook nog Sinterklaas gingen vieren moest ik een beetje op tijd terug zijn. Maandag ging de school vroeger dicht vanwege de sneeuw en had ik mooi de tijd om van alle losse onderdelen een geheel te maken. Dit kaartje is daardoor dan ook iets anders geworden dan het origineel. Het was een geweldige workshop! Inge en Angela, heel erg bedankt hiervoor. En natuurlijk ook het team van Doe@ding bedankt, de verzorging was top! We hebben ons al weer opgegeven voor de volgende workshop ;-)

 

15 opmerkingen:

  1. Het was zeker een topuitje! Jouw kaartjes zijn leuk geworden, met een eigen twist eraan. Heb ik ook gedaan bij ski-beer. Zo hebben we toch nog iets verschillends gemaakt! Geniet van je vrije dag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes zijn het geworden ! mooie resultaten
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt geweldig! Ik zag nog geen nieuwe workshops op de site van Doe@Ding, want ik vind het een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze beide weer geweldig, leuk dat jullie zo hebben genoeten, en weer op "herhaling"gaan!!

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt leuke dingen gemaakt bij de workshop. Die hertjes zijn inderdaad erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt mooi! Die hertjes heb ik zaterdag ook gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jullie hebben echt hard gewerkt! Superleuk kaartjes allebei. De hertjes zijn ook erg leuk! Past perfect bij de strakke kaartjes die jij altijd maakt!
    Ook de kaartjes in je vorige post zijn leuk met doe grote woorden en de beertjes.
    Fijn dat de verjaardagskaart aangekomen is. Sjonge, weer wat geleerd! Normale post gaat pas per 7 januari op disnnsg en vrijdag bezorgd worden....
    We zullen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke workshop hebben jullie gehad.
    De resultaten zijn heel tof! Een beetje eigen inbreng is alleen maar goed.
    Ik vind het heel gezellig dat ik de volgende keer mee mag met jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik schreef het al bij Mariken.. zoek de verschillen! Jou beertjesversie ook ook super, en ja die neusjes bij de rendieren.. ik heb hetzelfde gedaan. Ze vroegen er om!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze kaartjes zijn heel erg leuk Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! En de hertjes komen me bekend voor :)
    Leuke neusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, vooral die eerste vind ik mooi; het lijkt wel een collage !

    BeantwoordenVerwijderen