zaterdag 16 december 2017

Christmas #4

Nog maar weer een kerstkaartje. Van deze heb ik er twee gemaakt. Eerst zelf een soort achtergrondje gemaakt met inkt en verf en daar de kerstbomen uitgestanst. De tekst eronder in een bijpassend kleurtje gestempeld. Het optreden van Yevgueni in Leuven donderdagavond was helemaal geweldig! Ze speelden veel nummers van hun nieuwe album 'Tijd is alles'. Maar ook bekende nummers, zoals 'Als ze lacht'. Het is trouwens grappig om te zien dat mijn Belgische volgers precies weten over wie ik het heb (Klaas & Co volgens Nancy), terwijl de Nederlanders Yevgueni amper kennen. Jammer, want ze zijn echt heel goed :-)
 

14 opmerkingen:

  1. Ik ken ze niet...
    Ik zal het straks eens goochelen.
    Mooi Cas kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk CAS kaartje Ellen....mooie kleur!
    Fijn dat je zo genoten hebt....ik ken ze ook niet.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gat in de cultuur van velen he om Klaas Delrue en zijn groep niet te kennen... haha... maar dan lees ik ook zo vaak over bekende Nederlanders die voor mij helemaal onbekend zijn...
    Tof kaartje, heb die boomstans ook, nog maar een keer gebruikt. Stom he...
    Geniet van je weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel strak en eenvoudig, en supermooi kaartje! Ik hou ervan! Fijn weekend, lekker rustig aan. Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart; wat een toffe stans !
    Ik had gelezen dat je naar Yevgueni ging; er was een verslag van het concert in Het Journaal op één - 'k moest aan je denken.
    https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/het-journaal/2017/het-journaal-d20171214-het-journaal-laat/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stans en super om ‘m uit zelf gekleurd papier te stansen! Maakt een mooi strak kaartje, een echte Ellen! Ik ken Yevgueni ook niet, zal Spotify eens raadplegen ;-) Geniet van je weekend Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo een mooi cas-kaartje! Het kleurverloop in de stans is prachtig. Had inderdaad nog nooit van Yevgueni gehoord... zal eens googelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Ellen...is deze van MemoryBox?
    Mooie achtergrond, goed gelukt!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van dit soort kerstboom dies en tekeningen, heel gaaf! Ik heb Yevgueni even opgezocht en op YouTube gekeken, inderdaad goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof kaartje, mooie hoe je de boom zo hebt uitgestanst.
    Yevgueni zeg je, ik heb hem nu tijdens het typen even opgezocht. Best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel tof boompje, mooi kleurtje! Heb ook even op Spotify gezocht naar welke band je was geweest, klinkt als een heerlijk zondagmiddagmuziekje, dus wie weet...vanmiddag meer ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n leuke boom, weer een heel leuke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen