donderdag 14 december 2017

Christmas #3

Met de gave stempeltjes van Gummiapan die ik op de KreaDoe kocht, heb ik dit kaartje gemaakt. Voor de engel en tekst heb ik wit embossingpoeder gebruikt. En omdat ik het zelf zo'n leukerd vind, heb ik alle stukjes donkergrijs cardstock uit mijn voorraad opgeduikeld om een hele stapel van deze kaartjes te maken. Dat schiet lekker op. Ik zit vanavond trouwens in Leuven voor een concert van Yevgueni. Samen met mijn broer en zijn dochter daarnaartoe gereden en Tim en Hannelore gaan ook mee. Voor hen is het een soort thuiswedstrijd ;-) We verheugen ons er allemaal op. Tot gauw!
 

16 opmerkingen:

  1. waw, prachtige kaart!
    Ook waw voor het optreden vanavond, wij zagen Klaas en Co ook al eens live bezig, echt tof!
    geniet van je avond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie reeks weer, top! Genieten maar vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, daar is je leukerd van Gummiapan! Ze zijn gaaf, dee kaartjes. Ik moet ze ook nog gaan gebruiken. Gezellig, naar Leuven, geniet ervan! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig!! Gave engel.
    En je concert, was het leuk en goed?
    Gezellig uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ellen,

    Wat is deze leuk. Ook jouw vorige posts zijn mooi geslaagd. Wat ben ik toch fan van jouw eenvoudig mooie kaarten!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan eenvoudig toch mooi zijn. Hele leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, deze kerstengel! Ik begrijp wel dat deze op herhaling is gegaan ;-) Was het concert leuk? Vast wel, en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super leuk! Lieve stempeltjes zijn het. Heb er een paar bij Mariken gezien.
    Leuk effect met de embossingpoeder. Groot gelijk, een voorraadje van deze leukerds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een eenvoudige kaart, maar door je kleurgebruik zo bijzonder! Ik hou er van. Mooi!! Groetjes, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaartjes, gaaf op donkergrijs! Genoten gisteren?
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke serie kaartjes gemaakt Ellen!
    Heb je genoten in Leuven....wel gaaf hoor!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Handig, gelijk een serie. En helemaal jouw stijl: niet teveel poespas. Ze zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een leukerd deze kerstengel! Slim om meteen een hele serie te maken, het is een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. inderdaad een leukerd, deze ! En mooi op dat grijze papier ook. Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Ellen
    Herzlichen Dank für diese süsse Karte, hab mich riesig gefreut.
    LG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen