dinsdag 19 september 2017

Workshop Doe@ding - Inge

De workshop zaterdag bij Doe@ding was helemaal leuk! Al kletsend zijn Mariken en ik naar Spijkenisse gereden. Lekker op tijd waren we in de winkel, zodat we alvast een beetje konden shoppen en niet te vergeten Inge gedag konden zeggen. Zo gezellig. Het programma was verdeeld in twee gedeeltes: eentje bij Inge en eentje bij Angela. Wij zijn begonnen bij Inge. Natuurlijk lag alles al keurig verzorgd op ons te wachten.
De lekkere Ritter-reep zit in het gave doosje waarmee we de dag begonnen zijn. Die bomen, gaaf hè?! Daarna stond er een slidercard op het programma. Ook al zo leuk. Via een ingenieus systeem trek je aan één kant een gedeelte uit de kaart en komt er ook aan de andere kant iets te voorschijn. 
Het was hard werken om alles af te krijgen, maar het is gelukt. Alleen het beertje kleuren moest thuis nog gebeuren. En toen was het tijd voor de lunch. Schalen vol met heerlijk belegde boterhammen werden op tafel gezet. En dan ben ik de heerlijke cake die we aan het begin bij de koffie en thee kregen nog vergeten te vermelden. Perfecte verzorging! Wat we 's middags bij Angela hebben gemaakt laat ik de volgende keer zien. Hopelijk tot dan!


12 opmerkingen:

  1. Hoi ellen,

    Wat ontzettend GAAF zeg....jullie hebben een geweldige dag gehad zo te horen!Twee prachtige creaties gemaakt....heel erg leuk gedaan!
    En je Summer scrap swap kaartje .....daar is niks mis mee hoor....ik vind het heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een leuke workshop.... gave projectjes zeg!! Ben benieuwd wat jullie 's middags nog gemaakt hebben. Klinkt als een goed verzorgde dag, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Is zeker een feestje geweest en wat heb jij leuke kaartjes gemaakt. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe werkjes! En bij Doe@ding word je inderdaad altijd in de watten gelegd he!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was echt supergezellig, deze workshop, veel moois gemaakt. En lekker geshopt, het was een topuitje! Info-avond voorbij, weer een klus geklaard...Morgen jij vrij, geniet ervan! Was het biertje lekker, die zal goed gesmaakt hebben. Trusten, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig en gave dingen heb je gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ellen,

    Wat een leuke kaarten maakte jullie en hoe fijn, zo samen gaan workshoppen! Ik zag dit ook al bij Mariken...
    Vind die ronde stans geweldig!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd ! mooi gedaan, leuk tafereeltje werd het zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf! Die bomen zijn inderdaad tof en de schuifkaart is leuk om te maken. En ook om te geven, vraag maar es aan Machteld ;) Jammer dat ik moest afzeggen, zeker nu ik al wat resultaten zie... Ach, wie weet binnenkort weer es naar Spijkernisse...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt leuk en gezellig en wat een mooie resultaten! Dat het hard werken was kan ik me wel voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom net bij Mariken vandaan. Wat een leuke workshop moet dit zijn geweest. Ik ga met Jolanda op 9 december, zoveel zin in. Jullie kaartjes zijn super maar ja, wat wil je met zo een juffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zag er een geslaagde dag uit!
    Mooie werkjes

    BeantwoordenVerwijderen