maandag 25 september 2017

Geboren


Uiteraard heb ik voor collega-vriendin Marion een kaartje gemaakt. Omdat ze oma is geworden. En daar zo superblij mee is! Geweldig om te zien hoe ze straalt en geniet van dit prachtige 'cadeau'. Reken maar dat de kleine Mara verwend gaat worden door haar oma en natuurlijk ook door haar opa. Bij het kaartje ook een klein cadeautje gedaan. Gewoon omdat het leuk is. De gave naamblokken heb ik besteld bij Sanne (klik). Ik vind ze echt super!
Bedankt trouwens voor alle lieve reacties op mijn vorige berichtje over de verhuizing van Bob. Het is goed gegaan, hoor! Hij heeft echt een mooie, grote kamer in Salzburg. Het gaat hem vast lukken om daar zijn draai te vinden. Wel in drie dagen tijd 28 uur in de auto gezeten en 2200 km gereden. Maar ook Bob weer gezien en het heel gezellig gehad :-)

24 opmerkingen:

  1. Toffe kaart en leuk kadootje die blokken, krijgen allebei vast een ereplekje bij de fiere oma en opa!
    En wat hebben jullie kilometers gemaald! Maar ja, wat doe je al niet om je kinderen een helpende hand toe te steken. Hopelijk voeltnjullie zoon zich daar snel thuis, zowel in zijn flat als op de nieuwe job! En een (chocolade)knuffel doet zeker deugd!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, Ellen, en ook leuk bedacht die blokjes, echt super!
    fijn dat het allemaal goed is gegaan met de verhuizing, veel succes voor Bob!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje voor je collega, stoer en eenvoudig. De Kadootjes die Sanne maakt zijn geweldig hé?! Wat zal ze genieten ..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje, lief!
    Fijn dat de verhuizing een succes was, missie geslaagd ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kraamcadeautje! Het kaartje zal een hele puzzel geweest zijn met al die vlakjes! De blokken zijn gelukkig wat gemakkelijker op volgorde te zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en samen met de het gave cadeautje echt een plaatje! Fijn dat Bob gesetteld is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kaartje! De blokken zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vind ik dit kaartje gaaf zeg!! Op je blog mooi, en in het echt geweldig! Heerlijk dat de verhuizing goed is gegaan en dat Bob zo'n toffe kamer heeft. Nu nog even zijn draai gaan vinden, maar dat gaat vast lukken. Die kinderen toch, ze kunnen zoveel!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dit bijzondere kaartje.
    Knap Ellen, you did it! Al die kmters! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtig strak kaartje heb je gemaakt.
    Heel lief met dat hartje!
    & het cadeautje maakt het een tof pakketje om te geven.
    Fijn dat de verhuizing goed is gegaan, hopelijk is Bob snel gewend en kan hij er van gaan genieten. & jullie kunnen lekker af en toe op bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, leuk gedaan met dat hart! En die naamblokken zijn super, daar zal ze vast blij mee zijn. Gelukkig is de verhuizing goed verlopen, wel wat km's achter de rug maar het is fijn als je hem zo kan helpen! Hopelijk is hij het snel gewend op zijn nieuwe plekje.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart! En fijn dat de verhuizing goed is gegaan.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wauw! Je kaartje is echt supermooi. De kleuren bij elkaar en alles mooi strak. Echt een topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, je hebt er echt wat voor over moeten hebben deze keer ;-) Zoveel km's, maar voor een blije zoon doe je dat! Fijn dat hij zo goed terecht is gekomen in een mooi appartement. En wat is je kaartje leuk, een collega van mij vertelde net voor mijn vakantie dat ze zwanger is en die wilde ik nog met een kaartje verrassen omdat ik zò blij voor haar ben dat het eindelijk zover is.... Je brengt me op een geweldig idee om vanavond nog iets te kunnen maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een prachtig babykaartje voor je collega gemaakt Ellen.....schitterend!
    Fijn dat de verhuizing zo goed verlopen is.....het zijn wel ''wat''kilometers die jullie hebben afgelegd.....maar zoals ik al eerder zei.....voor je kinderen doe je dat he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw! Dit is zo'n kaartje waarvan ik denk: waarom kom ik daar niet op!?? Ik ga hem liften denk ik. Heel gaaf! Ook het cadeautje is lief zeg. Heel attente van je.
    En sjonge dat is heel wat kilometers in een paar dagen! Maar fijn dat het allemaal naar wens gegaan is. Ik zag al foto's op FB van 4 stoere jonge mannen....
    Wat een kansen voor Bob! Geweldig!
    Fijne dag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Wat een kaart!
    Echt ontzettend gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje en die blokken zijn inderdaad super gaaf ! Wat een leuk kado is dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve help lig je er niet helemaal "af"? Wat een kilometers en hectiek. Tuurlijk is het heerlijk dat je je kind weer hebt gezien en hebt kunnen helpen. Maar ik snap gelijk als je zegt dat je afgedraaid bent. Je kaart; in é''en woord wow. Ik vind dit "losse"har tprachtig (SU?) Niet te stijf en qua vorm heelmooi in zijn eenvoud. Ik vind die blokken ook enig!
    O ja; geen sequin achter dat hartje; jaja zo af en toe gebruik ik ze niet:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw kei mooie kaart. Typisch gevalletje van less is more. De blokken van Sanne zijn ook erg leuk.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dit is een prachtig kaartje geworden. Inderdaad: less is more, zoals zo vaak . Nu zal ze nog meer in de wolken zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik mis zoveel leuks hier in blogland, ik zie dat je nog meer mensen blij hebt gemaakt met een CAS geboortekaartje. Ik vind deze fantastisch, net als degene die ik in mijn brievenbus mocht ontvangen. Heel erg bedankt! Het gaat na een pittige bevalling en kraamweek goed met ons nu! X

    BeantwoordenVerwijderen