woensdag 19 juli 2017

Thanks

Kaartje gemaakt met washi tape en mijn Score-Pal. Simpel, maar leuk, vind ik zelf. Tekstje erbij gestempeld in de kleur van het tape. C'est tout! En toen er eentje klaar was, volgden er als vanzelf nog drie. Serietje geboren. En inmiddels hebben ze allevier een bestemming gekregen.
Wij zijn onderweg naar Frankrijk voor een (hopelijk) relaxte vakantie. Mijn e-reader staat vol met boeken, heerlijk vooruitzicht. En internet in het buitenland is tegenwoordig geen probleem meer. Dat gaat gewoon uit je bundel. Ik kom vanuit Frankrijk dan ook ongetwijfeld af en toe een kijkje nemen. Au revoir!


22 opmerkingen:

  1. Dit is misschien wel eenvoudig, maar wel een schitterend idee!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier in Frankrijk !!!
    Ik ga in september richting Leucate Plage !
    mooie serie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reeks wow! Eenvoudig kan echt wel heel mooi zijn!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf!! Ik heb het ook eens geprobeerd, maar het viel me een beetje tegen. Misschien moet ik ook de tekst stempelen in de kleur van het tape. Dat staat geweldig! Goede reis en geniet lekker!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas, en super strak.
    Wauw!!! Wat is dit een gave serie kaartjes.
    Geniet van je vakantie. Veel plezier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke serie Ellen. Geniet van je vakantie in Frankrijk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het helemaal met je eens, super toffe serie.
    Thom heeft vandaag zn duckies uitgezocht, nu nog op internet.
    Hele fijne vakantie, lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke serie Ellen!
    Fijne vakantie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een idee om te onthouden, prachtige kaartenreeks!
    Geniet van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaarten reeks.
    Heel veel plezier in Frankrijk..

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, zo met de tapejes. Ik heb zoiets ook eens gemaakt, maar bij kwamen de lijntjes genoeg naar voren. Maar bij jou zijn ze goed te zien. Fijne tijd in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eenvoudig en zó mooi; prachtige set kaarten !
    Prettige vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad heel eenvoudig Ellen maar wel super geslaagd!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig in al zijn eenvoud, en ze spreken voor zich.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zijn inderdaad superleuk ! misschien dat ik je ideetje wel een keertje pimp =) thanks for sharing,
    fijne dag nog
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi in al zijn eenvoud. Je brengt me op een idee, heb ook nog wat tape liggen. bedankt. geniet nog van jullie vakantie.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartjes en eentje ervan staat hier te pronken, dankjewel! Fijne vakantie!!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bonjour Ellen! Mijn kaartje hangt gezellig naast die van Mariken op mijn magneetbord bij mijn knutselbureau :-) Leuk, dank je wel!! De hele serie is leuk geworden, ik vind het een leuk idee! Ik wens je een heerlijk ontspannen vakantie met een lekker zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeoe, die heb ik gemist... Zo tof zijn deze kaartjes geworden!! Inmiddels zijn jullie aan het genieten in Frankrijk, heerlijk!! Veel plezier en een relaxte vakantie!! Au revoir, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Înderdaad, kan ik weinig aan toevoegen ! Zeer mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Zo knap hoe je met minimale materialen zo iets mooi kunt maken!! En heerlijk Frankrijk, geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen