woensdag 29 maart 2017

Kleurenkaartenteam: babyroze en kraft

Weer een maand voorbij! Tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Mooie kleurencombi deze keer: babyroze en kraft. Ik heb zo maar het vermoeden dat er veel babykaartjes voorbij gaan komen vandaag. Mijn kaartje is niet echt een babykaartje, maar het hangt er wel tegen aan. Toen het klaar was, wist ik ook precies naar wie ik het zou sturen. Perfect kaartje voor een zwangere blogvriendin vind ik het.
Natuurlijk ben ik heel benieuwd of mijn vermoeden van de babykaartjes klopt. Ik kom dus kijken bij iedereen. Gezellig ook dat je bij mij langskomt en een reactie achterlaat. Superbedankt alvast!

37 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, ook voor gewoon "geen babykaartje" is ie ook geweldig! Ruitjes, altijd goed!! Hoest met de spetters? Alles weer schoon?? Was wel leuk en flink gelachen, heerlijk! Tot zo, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een vrij clean kaartje, maar daarom niet minder geslaagd ! leuk gemaakt
    fijn dat je weer van de partij bent !
    bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje, ben al een behoorlijk stukje opweg bij het KKT maar heb nog weinig baby gezien....
    leuk he hoe iedereen wat anders maakt met dezelfde kleuren.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk gedaan Ellen....inderdaad perfect voor een babykaartje....al is het dat bij mij niet geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en perfect als felicitatie voor een zwangerschap! Tot nu toe weinig (geen) babykaartjes gezien...dus de kleurencombi leent zich duidelijk voor genoeg andere doeleinden ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, de hartjes zo in elkaar gelegd geeft een bijzonder effect

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij ga je geen gelijk krijgen met je voorspelling over de babykaartjes (had ik zelf ook verwacht hoor), want tot nu toe nog niets tegengekomen. Jij hebt ook weer een prachtig kaartje met het roze en kraft gemaakt. Voor vele gelegenheden toepasbaar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dit kaartje in deze kleurencombinatie Ellen..heel mooi met die 2 zacht roze hartjes...en fijn dat het ook al een bestemming heeft...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ellen, ik ben ook mijn blog rondje nog aan het maken. Ik had ook zo'n vermoeden dat er veel baby kaartjes gemaakt zouden worden, daarom heb ik er een sport van gemaakt om dit nu net niet te doen. Jouw kaartje voor een zwangere vriendin is heel mooi. Ook een aparte invulling voor deze kleuren combi. Knap. Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kleurencombi is altijd mooi en jouw strakke kaart is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart en leuk dat hij een bestemming krijgt voor een zwangere vriendin! Er zijn veel babykaartjes maar daar is de kleur dan ook wel naar toch? Je kaartje is prachtig en mooi gevonden die harten in elkaar. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Ellen,

    Geweldige kaart met super leuk roze papier! Helemaal Ellen en zeker ook helemaal KKT!!

    Helaas, bij mij geen babykaartje, maar wel een lekker projectje...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Ellen. Daar zal je vriendin blij mee zijn!
    Ik heb geen babykaart gemaakt (hoewel ik nu bedenk dat ie daar wel voor gebruikt had kunnen worden... :-))
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi in al zijn eenvoud, echt eentje in jou stijl.
    groetjes
    ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker een heel leuk kaartje voor jou blogvriendin ;) Ik vind het een droppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja,ja, veel babykaartjes, maar ook zijn er een aantal geweldig verrassende kaartjes bij. Dit kan ook voor een gezellige tante die speciaal is. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart! Gaaf hoe de hartjes in elkaar vallen. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb hem gisteren ontvangen, ontzettend bedankt! Zo lief deze persoonlijke post. Ik zag gelijk aan het kaartje dat 'ie van jou was, super met de ingelegde hartjes in lieve kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ellen, ik heb ook geen babykaart gemaakt. Ligt zo voor de hand. Maar jouw kaart is prachtig. En ik zie dat Miranda er heel blij mee is. Daar doen we het tenslotte voor!

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel gaaf deze kaart! Mooi die harten zo in elkaar. EN ook ik heb geen babykaart gemaakt! Heb al weer heel mooie exemplaren voorbij zien komen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh die harten zijn zo mooi op die kaart!
    Mooie uitwerkening
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie hartenkaart!
    tof al die variatie hé als je zo het KKT-rondje doet!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk gedaan en dat is echt een lieve kaart om naar een zwangere blogvriendin te sturen !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, een effen en een geruit hartje. Super bedacht. En de tekststempel (die hele set) vind ik het einde. Zo mooi! Mijn favo smaak ijs, lastig.... ik denk de cherry chocolate chunks, of de Griekse yoghurt, of de strawberry cheesecake ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jou kaartjes vind ik altijd zo perfect !!!!
    Echt zo leuk om langs te komen !!!
    Vele groeten ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Ellen. Ik hou van kraft i.c.m. één kleur. Deze kaart is voor allerlei gebeurtenissen geschikt. Ik denk dat ik weet naar wie je hem gaat sturen. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super! Echt een lief Ellen kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja, inderdaad: ik zou ook voor een babykaart gaan in deze combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Door huiselijke hectiek helemaal mijn bijdrage voor het KKT vergeten.. maar ik kom natuurlijk wel even bij jullie kijken. Roze en kraft is een prachtige combi, leuk dat je juist geen babykaartje hebt gemaakt, alhoewel met een ander tekstje zou het zomaar kunnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik loop achter; sorry. Je vorige kaartje was ook al zo;n beauty. Maar deze; ik ben er wég van! De eenvoud maakt het zo mooi; prachtig met die harten!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Liebe Ellen
    Wunderschön... schlicht aber sehr schön... tolle Farbkombi!
    LG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi kaartje! Ik ben bijna halverwege en nog niet veel baby gezien.... zo veel verschillende uitwerkingen. Zo leuk met mijn combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaah, ik had een babykaartje, en moest erg lachen om je reactie. Ik vond dit even makkelijk om dat te maken, zijn er gisteren twee jongetjes geboren waarvoor ik aan de slag moet. En die twee jongetjes hebben ook twee opa's en oma's kan ik even vooruit. Jou swap kaart vind ik super. Geweldig mooie kleuren en de cactus helemaal gaaf. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja, dacht ook al dat er veel babykaartjes zouden worden gemaakt, dus bewust voor wat anders gekozen. Desondanks zijn ze wel mooi hoor. Mooie harten met die randjes erin.
    Mooie kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen