woensdag 31 augustus 2016

Kleurenkaartenteam: kobaltblauw en fuchsia

Grappig, deze keer is de laatste woensdag van de maand ook gewoon de laatste dag van de maand. Het feit dat het vandaag de laatste woensdag is, is het belangrijkst. Want dat betekent dat het tijd is voor het kleurenkaartenteam van Martina. Het blijft een uitdaging om elke maand een kaartje te maken in twee kleuren die niet door jezelf zijn uitgekozen. Wat mij betreft hadden de kleuren blauw en roze op mijn kaartje wel wat feller mogen zijn. Ik had echter geen tijd voor een tweede poging. Natuurlijk ben ik benieuwd naar alle andere KKT-kaartjes. Ik kom dus zeker kijken. Bedankt ook voor alle lieve reacties op mijn kaartje(s). Het is altijd zo leuk om die te lezen!
 

27 opmerkingen:

  1. Hey Ellen,

    Toch weer helemaal geslaagd in het opzet! Je maakt er ook altijd zo'n pareltjes van...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, gaaf weer met die ingelegde tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartje!! Prachtig, de felle kleuren en de zwarte tekst! Tot zo, zó gezellig om je weer te zien!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooooi, je kaart is echt super
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ellen, je kaart is weer zo tof!
    Dat ingelegd geeft zo' n gaaf effect. Ga ik ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi CAS kaartje en een mooi ontwerp, amazing . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toffe kaart! zoals altijd ;-) knap gedaan!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je in deze kleurtjes gemaakt Ellen.Het is altijd weer leuk om te zien wat iedereen heeft gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha, herkenbaar... dat het papier als het ware, de kleur 'opzuigt' en helemaal anders is als het opdroogt, zonde vind ik dat dan altijd...
    maar kijk, vind hem toch helemaal geslaagd, eens iets anders dan anders.
    bedankt voor je deelname (alweer), ik wens je nog een hele fijne dag toe,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf! Je hebt er weer n echte Ellen kaart van gemaakt! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de kleuren juist wel mooi !
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi gemaakt en wat apart die letters er zo ingelegd. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het het toch nog heel knap geworden hoor . Feller moest niet echt voor mij .
    Je gaf me ook idee zo in het wit enbossen dat is toch ook altijd heel mooi.
    Knap werk
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi roze/blauw kaartje voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. misschien niet helemaal kobaltblauw, maar toch hele leuke kaarten! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. al ben je dan niet tevreden over het blauwe kleurtje, ik vind het toch een leuke kaart
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben grote fan van je ingelegde woorden. Supermooi, ook hier weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, Ellen. Ik vind ingelegde woorden altijd mooi en je hebt een prachtige achtergrond!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit zo'n leuk kaartje, de kleuren zijn mooi bij elkaar, het ingelegde woord en de tekst. Top!

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat heb je dat weer mooi gedaan Ellen! Ik vind deze iets minder felle variant heel gaaf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat heb je dat weer mooi gedaan Ellen! Ik vind deze iets minder felle variant heel gaaf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat gave achtergrondje gefabriceerd hebt... Vanwege een zere vinger een tijdje niet kunnen reageren maar desalniettemin ook van je eerdere posts ook zeer genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat gave achtergrondje gefabriceerd hebt... Vanwege een zere vinger een tijdje niet kunnen reageren maar desalniettemin ook van je eerdere posts ook zeer genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi dit kaartje Ellen...leuk gemaakt die achtergrond en ook de tekst erop is super gaaf...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Niets mis mee, zelf vinden we altijd van alles niet goed. Ik was juist verrast dat het zo ook kan. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen