dinsdag 19 februari 2019

You're the best

Drie scraplings in flitsende kleurtjes! Past bij het schitterende weer van de afgelopen dagen. Daar wordt een mens vrolijk van. Toch?! Gisteravond heb ik een gezellig stip-avondje gehad. Bij Mariken, samen met Colien en met nog een oud-collega uit Andel. Voor hen waren deze kaartjes, samen met een potje blauwe druifjes of narcissen. Ook iets waar ik blij van word, al die bloembolletjes. Lekker gestipt en gekletst onder het genot van een latte en later een wit wijntje. En aan het eind van de avond mooie resultaten bij iedereen. Echt keileuk. Hieronder zie je mijn stipsels.
#998 - Dit is bericht nummer 998 op mijn blog. Nog twee te gaan en ik zit op de 1000 (duizend!). Dat is een goede reden om dan een klein cadeautje te verloten onder de achtergelaten reacties.
.






15 opmerkingen:

  1. leuke frisse kaartjes, fijn dat je genoten hebt van een hobbyavondje met vriendinnen.
    mooiv resultaat, de bordjes.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor stippen, kletsen onder het genot van koffie en wijn. Dan ook nog zo'n vaste hand met stippen.... heel knap.
    Het is een rage aan het worden. Binnenkort gaan wij met de CreaDootjes ook stippen. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaartjes, Ellen, in mooie kleuren en ook stippen is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je bordjes mooi!
    En je kleurrijke kaarten zijn inderdaad supervrolijk!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten. En super leuk gedaan met die schaaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaartjes, heerlijk! Ook je stipsels zijn leuk geworden, knap dat je kunt kletsen en stippen tegelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de (bijna) 1000 berichten. Regelmatig kijk ik op je blog wat je gemaakt heb.
    Met vr gr Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk frisse kaartjes! Daar wordt je inderdaad vrolijk van.
    Supergezellig om met elkaar te knutselen en ondertussen lekker bij te kletsen. Ik kan me zo voorstellen dat als je eenmaal je kleuren gekozen hebt, je bij het stippen goed kunt praten en stippen tegelijk. Dat lukt me bij kaartjes maken meestal niet zo;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke scraplings!!
    De kleurtjes zijn heel erg voorjaarsachtig , heerlijk, ik heb zo'n zin in het voorjaar.
    Oranje gebruik ik weinig, best jammer, want samen met a mdere frisse kleurtjes is oranje best heel erg leuk!
    1000......wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah... heerlijk deze kleuren. Het zijn echt kaartjes waar je vrolijk van wordt! En je stipwerk is heel mooi! Vooral de blauw/groene!!
    Je avond klinkt beregezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik loop een beetje achter, maar ik ben er nu! Wat vind ik deze kaartjes prachtig, ben er weg van. Alweer een collectors item erbij! Was een gezellig avondje, stippen, latte, wijntje en bijkletsen. Gaan we zeker nog eens doen. Nu zaterdag eerst lekker op pad, zin in! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk frisse lentekaartjes! En samen met een bloembolletjes een perfect cadeautje. Gisteren bij het wandelen met de hond zag ik al zoveel krokussen in het bos, daar wordt je vanzelf vrolijk van. Je stipwerk is ook mooi geworden, fijne combinatie; stippen en bijkletsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke scraplings Ellen, we worden er helemaal vrolijk van! En zo te lezen hebben jullie een gezellig stip-avondje gehad, het resultaat is weer super!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zijn je scraplings, lekker fleurig en zeker met dit weer toepasselijk. Het is wel wat frisser, maar het zonnetje scheen weer lekker vandaag in het westen.
    Gezellig jullie stipavond en ook bij jou mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel voor je leuke cadeautje en gave kaartje erbij! Het was een superleuke avond, moeten we snel weer eens doen. Doe rustig aan en veel plezier alvast voor a.s. zaterdag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen