donderdag 17 januari 2019

Winter scrap swap 5 #1

Ik had al een vooraankondiging gedaan: Mariken en ik gaan weer swappen! De winter is weer aan de beurt. En dus is dit jaargang nummer vijf van onze winter scrap swap. Wij blijven het leuk vinden om te doen. De spullen uitzoeken (ik mocht deze keer, jippie!), de opdrachten bedenken, de opdrachten uitvoeren. En hopelijk vinden jullie het ook nog steeds leuk ;-)
Gebruik het designpapier is deze eerste keer de opdracht. En natuurlijk één van de stempels, dat is vaste prik. Uit het blokje van Lawn Fawn heb ik dit ruitje gekozen. Twee takjes, blaadjes, korenhalmen ('t is maar net wat je erin ziet) gestanst en de tekst gestempeld. De stansen en stempels zijn allebei van Concord & 9th.
Ga je mee naar Mariken? Eens kijken wat zij met de opdracht en het pakket gemaakt heeft. 
Voor nu heel erg bedankt voor het  langskomen en de reactie. Fijne dag!









13 opmerkingen:

  1. Een echte 'Ellen'! Superleuk gedaan. Nu zie ik ook dat het cardstock steeds een donkerdere tint is van het DP. Superslim, daar maken jullie deze winter vast hele leuke dingen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie weer.
    Het dp past heel mooi onder de zwarte takjes.
    En de tekst is mooi gekozen, bij deze kaart.
    Stijlvol kaartje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk pakket heb je gemaakt! En je eerste kaartje ermee is ook meteen heel geslaagd. Jullie komen de winter wel door met dit pakket ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof pakket, leuk kaartje heb je ermee gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, helemaal anders dan bij Mariken, grappig is dat !
    ook wel helemaal geslaagd hoor !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje ! Goed idee om de steeltjes alle twee even lang te maken.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat goed dat je dat ziet! Daar ben ik best een tijd mee aan het prutsen geweest om dat netjes te krijgen, hihi.

      Verwijderen
  7. Heel leuk en het staat meteen gezellig met ene ruitje vind ik! Gaaf pakket heb je weer uitgezocht. Ik ga gauw bij Mariken kijken, want zij reageerde ook al met dat ze ruitjes zo leuk vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb zo het vermoeden dat je met deze kaart wel heel tevreden bent :)
    Supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk fris kaartje. Mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, hoor, wij vinden het nog steeds leuk! En de kaart ook trouwens !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig pakket heb je samengesteld! Ik verheug me weer op jullie swap-creaties. De eerste zijn in ieder geval al super, dit leuke papier is gemakkelijk te combineren en de grafische takjes passen helemaal in jou stijl. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen