dinsdag 15 januari 2019

Mix & match #30

Jawel, ook in 2019 mix & matchen Inge, San, Mariken, Inge en ik vrolijk verder! Leuk dat je komt kijken wat we deze keer gemaakt hebben. Het toffe pakketje (en dus ook de uitdaging ;-)) kwam bij Inge Blom vandaan. En een uitdaging was het zeker. Proberen zo veel mogelijk spullen te gebruiken en tegelijkertijd ook proberen 'simpele' kaartjes te maken (waar ik het meest van houd) is niet echt eenvoudig. Ben dan ook niet 100% tevreden over het resultaat. Herkennen jullie dat? Dat je met het ene kaartje blijer bent dan met het andere? Vast wel! 
Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat de anderen gemaakt hebben. Kijk je mee?


20 opmerkingen:

  1. Dat herken ik zeker! Zoveel mogelijk willen gebruiken, maar dat lukt dan niet. En dan blijf je niet bij jezelf... Maar dit kaartje is er echt een van jou, en ontzettend tof! Werk ze, xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf kaartje Ellen...mooie kleur bij elkaar en heel apart!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat heb ik ook.
    Alleen niet bij jou kaartje!!
    Wat een mooie weer, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje erg leuk! Herken jouw gedachten wel hoor, dat het ene kaartje je beter bevalt dan de ander :) groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je hertjes erg leuk in deze aarde tintjes, lief kaartje is het geworden. Ja hoor dat ken ik zeker weten, soms is het echt een struggle omdat je met materialen werkt die je zelf misschien niet uitgekozen zou hebben bij elkaar. Maar juist dat is ook weer het leuke aan de Mix en Match ^_^ Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat herken ik zeker! Had afgelopen zondag nog een worsteling met een idee dat niet echt goed uit bleek te pakken. Einde middag dacht ik 'wat ben ik nu eigenlijk aan doen?' en toen heb ik alles in de papierbak gekwakt. Zo, hupsekee! Maar jou kaartje vind ik zeker wel geslaagd al is het voor een Ellen wel drukker dan normaal. Ik ga snel ook bij de rest kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het gewoon... het kaartje is te druk voor mijn doen! Kan ik niet tegen ;-)

      Verwijderen
  7. Toch een echt Ellen kaartje vind ik, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar je kunt toch ook veel kaartjes maken met zo weinig mogelijk spullen uit het pakket, in plaats van 1 met zoveel mogelijk erop? Maar dan hield je je niet aan de uitdaging waarschijnlijk!
    Ik vind dit wel een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ben meestal al blij als ik er één kaartje 'uitgeperst'heb. Maar zeker een goeie tip om meerdere kaartjes te maken!

      Verwijderen
  9. Hey Ellen,

    Wat bij jij toch een kei in leuke kaarten maken die er zo gewoontjes uit zien maar die zo geweldig zijn!!!
    Ben weer helemaal fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent, want het is een erg leuk kaartje, hoor! Mooie combi van de materialen uit het toffe pakket....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms heb je weleens wat anders in je hoofd en dat komt het er niet helemaal zo uit als je had gewild, hebben wij ook weleens last van hoor haha! Maar je kaartje mag er zeker zijn, hij is erg leuk!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een te gekke kaart, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me ook heel moeilijk om met zo'n pakket aan de slag te gaan. Het zijn je kleuren niet misschien? Toch vind ik het een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken het gevoel wel, maar ik vind deze kaart toch erg leuk, hoor. Het is misschien een beetje een andere stijl dan de meeste van je kaarten, maar dat maakt hem niet minder mooi.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Herkenbaar, dat gevoel! Ik vind je kaartje leuk. Die hertjes blijven leukerds.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat herken ik zeker! Maar dit kaartje vind ik zeker wel leuk! Leuk idee om de hertjes te stansen uit het dessinpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Over deze kaart mag je echt wel tevreden zijn, hij is superleuk. Ik denk dat iedereen op zijn eigen werk heel kritisch is. En dat herken ik dus (helaas) ook wel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen