maandag 3 december 2018

Crazy for CAS # 12 - non christmas

Tijd voor een nieuwe challenge bij Crazy for CAS! We willen, hoe kan het ook anders, graag kerstkaarten zien. Maar niet van die echte 'kersterige' kerstkaarten. Dus geen rood en groen en geen kerstmannen. Je snapt het wel. Mijn kleurtjes zijn in ieder geval geen traditionele kerstkleuren. En mijn hertje... och ik vind het zo'n leukerd... van Gummiapan is ie. Het tekstje trouwens ook. 

Superleuk als je meedoet! Onze challenge heeft mij in ieder geval mijn allereerste kerstkaart van dit jaar opgeleverd. En jullie? Al ver gevorderd qua aantal kerstkaarten? Mocht je nog inspiratie nodig hebben, je bent welkom op ons blog :-)

13 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, jouw kaartje en het schattige hertje! Leuke frisse kleuren voor een kerstkaart! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi in deze kleuren, het hertje is super!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja een heel leuk hertje! Kaartjes in niet traditionele kleuren vind ik de mooiste.
    Een héél mooie start van je stapel kerstkaarten dit!
    En nog van harte proficiat met je verjaardag Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leukerd Ellen! Inderdaad hele gave stempeltjes, ik ken dit merk nog niet maar ze zijn echt leuk. Ik ben al bijna klaar met mijn kerstkaartjes, de druk is er in ieder geval af en dat is wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is inderdaad een leukerd! Heel leuk gedaan met die mooie achtergrond. En door het hertje en tekstje toch een echte kerstkaart. Ik ben ook nog niet zo ver met m'n kaartjes. Ik weet niet of het allemaal gaat lukken dit jaar. Maar ik laat me niet gek maken. Als het niet lukt is het gewoon pech, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje. Lieve Ellen, ik heb aan je gedacht voor 1 Dec ( ik moet een kaartje sturen ...) , Op 1 Dec ( ze is jarig en mijn kaart is er nog niet ), en de dagen erna ( nu heb ik nog steeds niets op de bus gedaan en gemaakt...)Ik weet niet of het me nog gaat lukken... Maar ik heb wel veeeel aan je gedacht. Dus ik wens je hier alvast een late gelukkige verjaardag, ik kan het misschien goed maken met een mooie kerstkaart... Lieve groetjes vanuit België!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje! Heel anders kerst :) het hertje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en vrolijk en ik houd wel van dat niet zo traditionele en meer moderne! Ik zit al tegen de 50 kaarten, maar ik maak ze dan ook het hele jaar door zo af en toe en dan vooral series.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo wat gaaf dit kaartje! De kleuren, het hertje en de tekst, alles klopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super toffe kerstkaart, love it! Mijn teller staat op 23 geloof ik :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleuren en een leuke stempel. Echt een mooi kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen