maandag 5 november 2018

Crazy for CAS #11 - favorite color

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Crazy for CAS. Na de herfstkleuren van de vorige maand (wat waren er een mooie inzendingen!) mogen jullie deze maand met je eigen favoriete kleur aan de slag. Das een leuke toch?! En natuurlijk zijn zwart en wit ook toegestaan. Zin om mee te doen? Dat vinden wij leuk! Hoe meer inzendingen, hoe beter. Neem eerst nog even een kijkje op ons blog om daar de voorbeeldkaartjes van mijn DT-collega's te bekijken. Fijne dag!

22 opmerkingen:

  1. Zo mooi door zijn eenvoud! groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ellen!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje weer Ellen. Mooie kleur hoor, ook één van mijn favo's.
    Ben je al aan je nieuwe werkomgeving gewend????
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben fan van jouw strakke stijl, heel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en strak en wat komt de Libel in deze kleur schitterend uit tegen het gestileerde takje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty weer Ellen. Altijd mooi zwart/wit met een steunkleur vooral bij dit soort strakke kaartjes. Ik houd er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, die zit bij mij in mijn tas! En is op Tenerife geweest! Het is zo’n mooi en lief kaartje, blij mee! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof, wat een mooie vlinder!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, juist door de eenvoud. Ik ga eens nadenken wat ik kan bedenken met mijn favoriete kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi CAS kaartje! Ook bijna mijn lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hello herfst kaart is mega mooi, ook de yessen. Zo simpel en zo tof!
    Ik ben weer wat bij 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtig, jouw CAS-kaartjes zijn telkens weer pareltjes.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf cas kaartje, groen is ook mijn lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. inderdaad, mooie kleur heb je gekozen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Ellen....zwart/wit en een andere kleur....heel erg GAAF!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen