vrijdag 14 september 2018

Thanks

Een paar weken geleden is Joost uit eten geweest met 'zijn' mensen van de administratie. Omdat iedereen vorig schooljaar zo hard gewerkt had, vond hij het leuk om een kleinigheidje voor ze mee te nemen. Dus lekkere douche foampjes van Kneipp gekocht en die gezellig ingepakt. Allemaal voorzien van een klein kaartje, gemaakt van de gelli-plate achtergrondjes van de laatste Grootebroekse knutseldate.
Nog één dag werken en het is weer weekend! Heerlijk. Ik kijk ernaar uit. Na een aanvankelijk positieve start op mijn nieuwe school ben ik deze week in een dip beland. Lijkt wel of de realiteit nu pas echt goed tot me doordringt. Niet leuk dus momenteel. Het weekend is daardoor extra welkom. En jullie blogreacties ook. Dat zijn dingen waar ik namelijk wel blij van word!


14 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes bij deze leuke cadeautjes!
    Ik hoop dat het weekend jou weer energie geeft om er weer met volle moed voor te kunnen gaan!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk geheel. Mooi gemaakt!
    Ik hoop dat je in het weekend wat je gedachten kunt verzetten. Ik denk veel aan je de laatste dagen want het lijkt me inderdaad heel moeilijk om weer je draai te vinden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar zo een knutseldate wel niet goed voor is. De gelly-plate achtergrondjes zijn altijd leuk om op te werken en je tagjes maken van deze doucheschuim en echt lief cadeautje.
    Kan me heel goed voorstellen dat je moeite hebt met het afscheid van je oude werkplek. Ik heb 15 jaar bij Philips gewerkt en hoewel ik er zelf voor gekozen had om 'verder' te gaan heb ik er nog heel lang last van gehad. Je collega's voelen toch een beetje als familie die je achterlaat en ook het vertrouwde van mijn routine en werkplek heb ik erg gemist. Hopelijk ga je je op je nieuwe plek snel weer net zo lekker voelen. Voor nu eerst even bijkomen en genieten van je weekend! Dikke digitale knuffel X!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer mooi bedacht en gemaakt, Ellen!
    ik begrijp je zo goed, ik heb dit een keer in Roemenië meegemaakt (na 6 jaar in dezelfde school te hebben gewerkt, die ik in alle opzichten zo leuk vond), maar ook 6 jaar geleden hier in Nederland (na 4 jaar in dezelfde school). Je mist te veel op dit moment, ik weet het, maar na een tijdje wordt het beter. Het komt goed!
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach lieve Ellen, wat vervelend om even in die dip te zitten...het is ook begrijpelijk want nu pas ga je meedraaien, en mis je het oude vertrouwde..
    Dikke knuffel en hou je taai...lekker van et weekend genieten en weer een beetje opladen.
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes! En ze passen helemaal bij de kleur van de foamflesjes!
    Vervelend dat je nu in een dip zit. Ik hoop heel erg voor je dat dit van korte duur is. Je zou met plezier naar je werk moeten kunnen gaan. Ik ben nog nooit van school gewisseld dus ik weet niet echt wat het is. Maar ik weet wel dat ik gehecht ben aan mijn team en de gezinnen van het dorp waar ik werk. Dus ik kan mij er wel wat bij voorstellen. Geniet nu maar lekker van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat ontzettend naar! Als ik je zeg dat wij jou ook missen, helpt dat ook niet echt... :( Hopelijk klim je snel weer uit je dip en geeft je nieuwe job een fijn gevoel!
    Geniet maar dubbel en dwars van het weekend en het mooie weer!
    Je kaartjes zijn erg gaaf, toffe achtergrondjes met stoere tekst.
    Bij deze stuur ik heel veel liefs jouw kant op...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een lieve cadeautjes heb je gemaakt. & de kaartjes dezelfde kleur als de foampjes, perfect!
    & wat vervelend dat je even een dip hebt. Ik snap het heel goed. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Laat die dip maar lekker even komen. Even alles eruit gooien. Maar ik hoop dat het snel beter gaat en je daar ook een top tijd gaat hebben.
    Geniet lekker van het weekend en een dikke knuffel voor jou! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super idee Ellen.....heel erg leuk bedacht en gemaakt!
    Hopelijk gaat je dip snel weer over.
    Geniet lekker van je weekend.
    Groetjes en sterkte de komende tijd he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Ellen,
    wat een gave kaartjes heb je gemaakt voor Joost 'zijn' mensen. Dat werd vast en zeker erg op prijs gesteld. Met zorg bij elkaar gezocht qua kleuren.
    En wat ontzettend naar, die dip. Het lijkt een beetje of je in een rouwproces zit. Nu dringt door dat de oude situatie niet meer terugkomt (boos, opstandig, berusten en accepteren...) makkelijker opgeschreven dan erdoor heen gaan. Geniet van je weekend, doe leuke dingen waar je echt blij van wordt.
    Heel veel sterkte! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joost boft maar dat jij dit doet voor hem, het ziet er allemaal weer heel erg gaaf uit!
    Wat naar dat je deze dip hebt, maar zoals GerJanne zegt een soort van rouwproces... dit was tegen jouw wil in en het overviel je ook erg. Dat kost tijd. Maar ik hoop echt dat je er doorheen komt en steun krijgt als je het nodig hebt. Sterkte, Ellen en geniet ook van je vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk dat die cirkeltjes overal terugkomen !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kleurrijke kaartjes. Ze passen perfect bij de kleurige flesjes.
    Dat zal vast in de smaak gevallen zijn.
    Gelukkig heb je een leuke hobby, dat zorgt toch voor wat tegengewicht. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kadootjes heb je gemaakt met jouw kaartjes...heel gaaf zijn ze!
    Hoop dat je snel kan wennen op je nieuwe plek...sterkte gewenst!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen