dinsdag 4 september 2018

Summer scrap swap 5 #4

Zo ben ik er tijden niet en nu ineens twee dagen achter elkaar. Gezellig wel. Ik merk dat mijn nieuwe school heel veel tijd en energie van mij vraagt. En dat betekent minder tijd voor andere dingen. Maar ik heb het wel naar mijn zin op Scala. Natuurlijk is alles is anders en is het wennen, maar ik heb leuke klassen en lieve, behulpzame collega's. Gaat dus helemaal goed komen, is een kwestie van tijd.
Vandaag zijn Mariken en ik er met een zomer(se) swap opdracht. De vierde al weer. Nog maar eentje te gaan. Deze keer moet er een tag gemaakt worden passend bij een tube shower cream. Natuurlijk hoorde deze tube bij het summer scrap wap pakket dat ik had samengesteld. Met de mededeling dat de shower cream na het maken van de foto voor op het blog natuurlijk lekker gebruikt mag worden.
Hierboven zie je de tube en de tag samen op de foto. Alles natuurlijk ook nog even ingepakt en ook zo op de foto gezet. Joost vroeg al voor wie het cadeautje was. Voor niemand nog, hihihi. Maar het komt vast wel een keer van pas. Altijd handig als zoiets klaarligt. En nu is het de hoogste tijd om bij Mariken te gaan kijken. Wat voor tag heeft zij gemaakt? Hop je mee naar haar blog? Leuk!



18 opmerkingen:

  1. Mooi label, schitterend passend bij de leuke tube!
    Fijn dat het toch lijkt mee te vallen op je nieuwe school!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf label bij de tube, dat is een heel geslaagde combi als cadeautje!
    Fijn dat Scala al een beetje begint te wennen, geeft je toch wat meer rust...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, hele gave tag en een heel tof cadeautje! Daar kun je zeker mee aankomen! Echt heel fijn dat je het naar je zin hebt op Scala, dat gaat helemaal goedkomen! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie tag .Fijn dat je je draai wat vind op je nieuwe school. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook zo'n ontzettend leuke label bij het douchelekkers.
    Heb je die er later bij gevonden of heb je je pakket erop aangepast ?
    Fijn dat je al wat went op je nieuwe school. En dat een nieuwe baan (want dat is het in feite wel) energie kost, tja, dat snapt iedereen. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk met extra aandacht wat jullie met deze stempels doen, prachtig weer!
    Jammer dat het gedaan is :)
    Fijn te horen dat het leuk is op je nieuwe school.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij Mariken zei ik al dat ik deze set ook heb, heel tof en ook wat jullie er mee gemaakt hebben. Inspiratie!!
    Erg leuk cadeautje zo. Met dat label geeft het toch net even leuker, altijd leuk om te maken ook.
    Ik begrijp dat je een nieuwe baan hebt, succes met alle nieuwe dingen!!
    Ook ik ben met van alles bezig naast m'n werk en ben daardoor ook minder met m'n hobby bezig. Jammer maar het moet even. Bloggen staat hierdoor helemaal op een laag pitje. Leuk om weer even bij een aantal van jullie langs te gaan.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk cadeautje voor jezelf toch! Wat een leuke challenge is dit weer vandaag. Als je daar niet fris en fruitig van wordt! Een nieuwe baan kost altijd extra energie, het duurt even voor je helemaal in de flow zit maar dat komt vanzelf wel. Fijn te horen dat je lieve collega's hebt, dat maakt de overgang een stuk gemakkelijker. Nu snel even bij Mariken kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg, zo mooi wat jullie gemaakt hebben. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk! Het label past er super bij en het is geweldig mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om te lezen dat het je bevalt, ik vroeg het me al af. Ja, alles is nieuw en anders en logisch dat dat tijd en energie kost. komt vast helemaal goed, zo te lezen.
    Je tag bij het cadeautje is top, past er perfect bij en erg mooi! Gaaf ook, dat clipje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Ellen,

    Geweldig hoe jouw label past bij de tube douchegel!
    Super!!
    Fijn dat jouw nieuwe werkplek je bevalt. Veel succes nog!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je er weer bent Ellen.
    Je hebt een hele leuke tag gemaakt!
    Wat fijn dat het goed bevalt op je nieuwe school!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg leuk, Ellen!
    veel succes en plezier op de nieuwe school, fijn dat je lieve collegs's hebt! liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk is dit cadeautje! Gaaf label, mooi gedaan. En wat fijn om te lezen dat het je goed bevalt op je nieuwe school. Dat het energie kost, geloof ik. Zoveel nieuwe mensen, collega’s èn leerlingen, nieuwe omgeving, dat is niet niks. We genieten op en top hier, we wisselen het actief bezig zijn een beetje af met luieren maar hebben al ontzettend veel gezien. Vooral genieten van het heerlijke weer en het lekkere eten :-) Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja 'nieuwe dingen' dingen eigen maken kost meer tijd en energie (op onze leeftijd:)) Wel fijn dat je een goede start hebt, dat geeft idd vertrouwen. Je label hoort gewoon bij deze tube, super leuk en handig om dit op voorraad te hebben liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. HE-LE-MAAL leuk!!
    Gaaf zo met die groene letters die eruit knallen!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen