donderdag 20 september 2018

Mix & match #26

Iets later dan normaal is hier weer een mix & match berichtje. Van Inge, Inge, San, Mariken en natuurlijk ook van mij. Ik was deze keer ook degene die het pakketje mocht samenstellen en versturen. En laat ik van mijn eigen pakketje nou net geen foto gemaakt hebben. Dat fotootje kom je vast bij één van de anderen tegen vermoed ik zo. 


Dit stempeltje van Lawn Fawn zat er in ieder geval bij. Is wel een leukerdje, toch?! Ik heb mijn kameleonnetje gekleurd met zigmarkers. Klein beetje kleuren dat lukt aardig en vind ik bovendien nog leuk ook, hihi. Verder zoals jullie van mij gewend zijn niette veel poespas. Simpel kaartje, that's what I like!
Kijken jullie ook nog even wat mijn M&M-maatjes hebben gemaakt?

14 opmerkingen:

  1. Geweldig, jouw kaartje met het tè gekke kameleonnetje! Zo’n tof stempeltje en een heel gaaf pakket! Nog ff bikkelen, en overmorgen lekker samen weg! Zin in! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof pakketje heb je samengesteld (zag een foto bij Mariken) en je kaartje is gaaf!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! En wat is ie gaaf ingekleurd!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en echt een kaartje van jouw hand! En inderdaad: bij Mariken zag een foto van de spulletjes. Het stempelsetje is erg leuk. Ik ga snel kijken wat de anderen hebben gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je gemaakt Ellen!
    Je had dan ook een heel tof pakketje samengesteld!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kameleonnetje. Goed gekleurd en hij steekt mooi af tegen het wit/zwarte pied de poule papier. Het pakket is erg leuk, zag het al bij Mariken vanmorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakketje heb je samengesteld, en je kaartje ermee is supertof! Normaal hebben kameleons voor mij niet zo een hoog knuffelgehalte maar deze wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je stelde een mooi pakketje samen Ellen. Ja je kameleon werd een echte eye catcher tov het mooie zwarte achtergrondpapier. Heel mooi deze strakke versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is inderdaad een echte "Ellen" geworden. Erg leuk!
    Ben je deze week een beetje goed doorgekomen op school?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk kaartje Ellen, die tekst is zo gaaf erbij!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen,

    Wat een prachtige mix en matchkaart
    en ook je kleurrijke kaartjes hieronder vind
    ik super leuk.

    Hoop dat je snel je draai kan vinden op
    Je nieuwe school, is ook niets niks deze
    verandering. Komt vast goed!

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simpel, maar wel heel mooi. Die felle kleurtjes op de zwart-wit achtergrond zijn super!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappig én lief tegelijkertijd. De felle kleurtjes vormen een mooi contrast !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag het pakketje bij Mariken, leuk hoor! Jouw kaartje met deze kameleon ook, tof!

    BeantwoordenVerwijderen