zaterdag 22 september 2018

Knutseldate

Vandaag hadden Mariken en ik weer een knutseldate in Noord-Holland met Inge en San. Dat zijn altijd van die gezellige dagen! Verwendagen zijn het. Om te beginnen verwennen we elkaar altijd met kleine cadeautjes. Mijn pakjes waren voorzien van een fruitlabeltje. Al is de summer scrap swap van Mariken en mij afgelopen, die stempeltjes zijn nog volop in gebruik. Ik vind ze zo leuk!
Verder zijn we door San verwend met lekkere lattes en broodjes en door Inge en Mariken met een gave workshop. De resultaten van vandaag laat ik binnenkort nog zien. Die moeten eerst nog uitgebreid op de foto. Gezellige avond en alvast een fijne zondag. Volgens mij wordt het morgen echt knutselweer ;-)

13 opmerkingen:

  1. Ze waren vast blij met deze cadeautjes. En je kunt nu denk ik terugkijken op een hele gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cadeautjes, ze stralen gezelligheid uit!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! De labeltjes en zakjes zijn erg gaaf, de combi met dit papier is heel tof! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gezellig en zo leuk! Jouw presentjes èn heel de dag! Echt genieten! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er fris en fruitig uit. Super leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die cadeautjes maken zo'n dag extra leuk! Je labeltjes zijn lekker fris en fruitig. Natuurlijk blijf je deze stempelset gewoon vrolijk gebruiken, zeker in de herfst zijn al die vitamientjes extra nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een leuke reeks om lekker bij de hand te hebben, mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe labels aan je kadootjes, en je kameleonkaartje is ook heel tof!
    Terwijl jullie aan de lattes zaten hebben wij in ons vakantiehuisje een muur in café latte geschilderd. moest gelijk aan jou en Mariken denken toen ik de naam van het kleur zag...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je gezellige en leuke presentjes gemaakt Ellen.....zo leuk gedaan! Jullie knutseldate was weer zeer geslaagd zoals ik lees!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat fruit past wel heel mooie bij de zwarte ondergronden. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen