dinsdag 25 september 2018

Enjoy your special day

Natuurlijk wil ik ook nog even laten zien wat we afgelopen zaterdag tijdens onze Noord-Hollandse knutseldate allemaal gemaakt hebben. We zijn begonnen met een MFT-workshop van Inge. Een mooie kaart gemaakt en een gave verpakking voor een reep chocola. Check hoe je de verpakking open moet maken: met de libelle. Keigaaf!
Na de lunch met de welbekende en overheerlijke broodjes San zijn we onder leiding van Mariken gaan stippen. We werden er stil van, hihi. In opperste concentratie werden de stippen gezet. Zo leuk om te doen. En zeker ook rustgevend. Tenminste als de eerste stippen gezet zijn.
Het was echt weer een supergezellige dag! Een dag die we traditiegetrouw begonnen zijn kletsen, lattes met appeltaart en cadeautjes. Kijk maar wat eens wat een verwennerij. Lieve meiden, bedankt voor deze topdag!

13 opmerkingen:

  1. Nou zeg, dat was het zeker! Zoveel moois gemaakt, echt ontzettend genoten! Binnenkort samen weer een avondje stippen? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, wat een gave verpakking en je hebt goed je stipkunsten laten zien, mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige werkjes, zowel de kaart en verpakking als het gestipte schoteltje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoals altijd hebben jullie prachtige projecten gemaakt, mooie kleurencombinatie op je kaart! veel plezier met de leuke cadeautjes, super zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave dingen maakten jullie!! En heerlijk zo'n meiden dagje, weer even helemaal opladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo knap, dat stippen! Ik vind de resultaten echt kunstig. Zo te lezen hebben jullie weer ontzettend genoten, fijn :-) De chocolade verpakking is ook erg leuk, gaaf idee met die libelle sluiting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk allemaal! Lijkt me inderdaad heerlijk zen dat stippen. Ik heb volgende maand een workshop, als ik dit zie krijg ik er nog meer zin in. De chocolade verpakking is ook geweldig met die leuke sluiting. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt idd als een topdag! Wat een gave dingen hebben jullie gemaakt zeg, dat stippen lijkt mij ook zooo heerlijk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee wat onwijs leuk die libelle die eigenlijk verdwijnt. SUperluek bedahct en uitgevoerd. EN het stippen...ja ik zag bij Mariken ook al gewledig stipwerk. Heel leuk. En dat je geconcentreerd moet werken kan ik me wel voorstellen....dit is echt zo'n dag waar je je al een tijd op kunt verheugen.
    Ben je je haar aan het laten groeien?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hebben heel veel mooie dingen gemaakt! En het ziet er zo gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat was inderdaad een leuke dag: dat zie je zo !

    BeantwoordenVerwijderen