dinsdag 14 augustus 2018

Summer joy

Met ons mix & match groepje grijpen we iedere gelegenheid aan om lootjes te trekken en elkaar te verrassen met gezellige pakketjes! Deze keer is de zomer het thema en was Mariken degene die ik mocht gaan verwennen met een zomers pakketje. Daar hoort natuurlijk ook een kaartje bij :-) Dat heb ik gemaakt met één van de gelli-achtergrondjes van onze knutseldate. Mooie woordstans erbij, summer met de computer gemaakt en klaar! Vorige week zondag was het uitpakmoment (spannend!). Alhoewel ik nog steeds zwaar in de relaxstand zit, heb ik gisteravond eindelijk weer eens een blogrondje gemaakt. Veel moois gezien ;-)

16 opmerkingen:

  1. Zo tof die achtergrond in felle kleuren! Heel mooi kaartje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is dat met die gelli-plate achtergrondjes: alleen nog een woordstans en dan is het eigenlijk al goed. Het is bij mij eigenlijk al veel te lang geleden, die gelli-plate. Dat pak je niet zomaar, daar heb je op z'n minst een dagdeel voor nodig. En daar ontbreekt het mij in deze levensfase even aan. Maar dat kun je je vast goed voorstellen;) geniet nog even van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje met heel gave achtergrond!
    Heerlijk: blijf nog even in relaxstand ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Mijn" prachtige gelli-kaartje, en natuurlijk het geweldige summer pakket wat ik kreeg, helemaal tof! Van ViaVia heb ik genoten, en van mijn blad met luchtbed geniet ik nog steeds...Tot zo, gezellig! En we blijven relaxen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk zomers kaartje, nog een weekje genieten en dan langzaam opstarten . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Ellen, mijn trouwe bezoekje daar ben ik deze weken niet meer aan toe gekomen. Ik las net je lieve reactie. Hoewel ik wist dat mijn papa achter uit ging, had ik het ook niet verwacht. Het blijft zo onwerkelijk.
    Dit kaartje is knap gemaakt, ook je vorige. Ik ben nog steeds fan van je blog. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Ellen.....leuk om weer wat van je te zien en horen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...super gaaf dit kaartje met de prachtige achtergrond. Heel mooi gedaan zo met de letters...toppie!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ellen,
    wat is dat toch lekker van een lange zomervakantie. Dan kun je echt in relaxstand komen. Geniet er zo lang mogelijk van! Je kaart is tof zeg! Mijn lievelingskleurencombinatie (leuk woord voor galgje) En de grote woordstans is inderdaad heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WoW leuk zeg. Prachtige kleuren heb je gebruikt en wat een mooie stans! Geniet nog van je vakantie, het is zo om..... ik werk alweer voor de derde week. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee zeg, dat Mix & Match groepje. Je kaart is super!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende achtergrond wowww. Daar is verder weinig bij noig, een prachtkaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf achtergrondje, die heeft idd niet veel meer nodig. Super mooie kaart zo en euhhh geniet lekker van je relaxmodus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige achtergrond! Supermooi met die grote letters erop.
    Wat een 'joy' om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super-mooie achtergrond is dit ! En dan die leuke letters erbij...helemaal top !

    BeantwoordenVerwijderen