donderdag 19 april 2018

You get better with age

Vandaag ben ik weer te vinden op het blog van Craftliners. Deze keer met een kaartje dat ik heb gemaakt voor een vriendin van ons die onlangs 50 werd. You get better with age. Ik vind de tekst wel toepasselijk voor een Sarah-kaartje ;-) Superleuk als je even langsgaat op ons blog (klikkerdeklik klik klik) en misschien zelfs een reactie achterlaat!

Hierna nog één dag werken en dan begint bij ons de meivakantie. Wat heb ik daar een zin in! Even weg van school en lekker op reis. Joost en ik vertrekken morgenavond al. We gaan een rondreis maken op Sri Lanka en daarna nog een paar dagen heerlijk niks doen op de Malediven. Als dat geen goed vooruitzicht is :-)

12 opmerkingen:

  1. Tuurlijk ga ik gauw kijken. Dit ziet er al veelbelovend uit! En heerlijk, morgen zijn jullie weg, zó verdiend!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed, zo'n vakantie! Geniet ervan! Ik ga snel even bij Craftliners kijken naar het hele kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herkende meteen jouw stijl toen ik je kaart bij Craftliners zag !!!
    Super leuk !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel goed vooruitzicht, heerlijk!! Wat zullen jullie genieten en wat een bijzondere bestemming, Sri Lanka! Hoop dat we weer wat foto’s te zien krijgen als jullie terug zijn :-) Leuke kaart, heel geschikt voor een Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga even een kijkje nemen....
    Wat een super vooruitzicht hebben jullie....heeel veel plezier!!!!

    fijne vakantie liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat is inderdaad een heerlijk vooruitzicht! Geniet ervan!
    Heel mooie tekst ook om die 50 te verzachten :) Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje, gave stans(en) en stempelset, zeg! (weer iets voor op het verlanglijstje, hihi) Geniet van jullie vakantie, gaat vast lukken. Wij houden het bij Zuid-Limburg ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig kaartje en héél véél plezier in jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk vooruitzicht jullie vakantie Ellen.
    Je kaartje is helemaal top!
    Groetjes en veel plezier samen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje heb je voor de verjaardag van je vriendin gemaakt Ellen
    en wat een super leuke vooruitzicht zo een mooie vakantie
    Geniet er samen maar lekker van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd een geweldige tekst voor een Sarah kaart :) En zucht...wat ondernemen jullie toch heerlijke dingen, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen