zondag 15 oktober 2017

Mix & match #17

We gaan weer mixen & matchen vandaag! Het pakketje kwam deze keer bij San vandaan. En het was veel, veel te veel. En leuk, superleuk. Kijk maar eens wat er door de postbode bezorgd werd.
Echt een overvloedig pakket. Zo veel keuze is voor mij altijd lastig. Ik ben slecht in kiezen, dus heel lang zitten kijken en schuiven om te bepalen wat ik zou gaan gebruiken en maken. Het is uiteindelijk een redelijk simpel kaartje geworden. Met de mooie blaadjes erop en een strookje velum voor de tekst. Van dat strookje vellum komt ook een stukje terug bij het doosje. Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat de Inge, San, Mariken en Inge Blom (instagram) gemaakt hebben. Kijk je mee?

18 opmerkingen:

  1. Prachtig pakket! Kan me indenken dat het dan moeilijk te bedenken is waar je mee wilt beginnen. Maar je kaart is mooi en chique. En het doosje is heel leuk!
    Groetjes en fijne (mantelzorg) vakantie....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lastig kiezen he?! Maar jij hebt een goede keuze gemaakt en een supermooi kaartje en doosje gemaakt! Fijne dag en liefs vanuit Tenerife! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart, tof het vellum aan het stoere doosje!
    Je kaartje voor je zoon hieronder is ook heel mooi!
    Fijne vakantie en hopelijk een spoedig herstel voor je man!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend mooi in al z'n eenvoud, geweldig kaartje en lief doosje Ellen! Lekker genieten van de vakantie, het begin is al goed...zon en warm!!!

    Fijne zondag,
    Inge Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Ellen....eenvoud siert!
    Ik ga ook even bij de rest kijken.....fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede keus gemaakt Ellen! Supermooi kaartje en doosje! Eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij!
    Prachtige kaart heb je gemaakt met de blaadjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zogezegd eenvoudige kaarten vind ik toch de moeilijkste om te maken. Super geslaagd! De blaadjes zijn prachtig! En het 'off centre' geplaatste witte panel maakt de kaart heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakte er iets subtiel mee.
    Mooi!
    Ook het doosje is liefdevol aangekleed. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met die fijne blaadjes. Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me goed voorstellen dat het lastig kiezen was. Je keus voor eenvoud vind ik prachtig. De eenvoud en dat subtiele blaadje....less is more!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De blaadjes uit het pakket sprongen meteen bij mij in het oog. Ze zijn zo mooi teer.. prachtig voor een CAS kaartje zoals jij die kan maken als geen ander. Top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw lastig idd kiezen tussen al dat moois maar wat een plaatje is je kaart Ellen. Prachtige gecombineerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi hoe je de blaadjes verwerkt hebt. Mooie kleurencombi. Lekker strak, ik vind ‘m mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi pakket weer en wat een totaal verschillende uitvoeringen zie ik, erg gaaf!
    Geniet van je/jullie vakantie! Is Joost weer wat aan het opknappen?
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great inspiration you shared with us!!! I really like this amazing looking creations especially the card with those elegant leaves.
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om zo'n pakket te ontvangen, maar inderdaad erg moeilijk waar je dan gaat beginnen... Toch is het goed gelukt bij je, want je kaartje is prachtig!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit ziet er inderdaad een heel leuk pakket uit om te ontvangen. En je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen