maandag 23 oktober 2017

HB2U

Gisteren was Mariken jarig. Dit is mijn kaartje voor haar. Als het goed is, heeft ze het in de brievenbus gevonden toen ze thuiskwam uit Tenerife. Vandaag ben ik na schooltijd even bij haar langsgereden om haar cadeautje te brengen. En natuurlijk om even bij te kletsen en niet te vergeten om een latte te drinken. Aan het cadeautje een label gehangen waarop ik de 'overblijfselen' van de kaart heb gebruikt. Zo past het mooi bij elkaar. Woensdag is het al weer tijd voor het kleurenkaartenteam. Zie ik je dan?

18 opmerkingen:

  1. Gave en fleurige kaart, erg tof om met 'de restjes' een mooi label te maken. Tot woensdag....op het blog dan ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt voor Mariken! En het label is ook leuk gelukt van de restjes. Tot woensdag op de blog.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! En super zo het label erbij ;)

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en label heb je voor Mariken gemaakt Ellen!
    Groetjes en zeker tot woensdag bij het KKT kaartje!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk en vrolijk kaartje voor
    Mariken! Echt leuk om zo een bijpassend label aan het cadeautje te hangen. Mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, even goed gekeken, het lijkt net of de witte letters er bovenop ligt. Aan de tag zag ik dat hetiet zo moest zijn u
    Dus even vergroot. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje straalt één en al vrolijkheid uit. Super gaaf gemaakt. Ook de cadeaulabel is erg stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ellen.....wow! Mooi in die warme kleuren en dat label vind ik prachtig met die zwarte achtergrond. Een kaart en label zoals deze twee zijn gewoon extra cadeautjes:)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart en bijpassend label! Heel mooi die bloemen op die fleurige achtergrond!
    Je BFF was vast in de wolken!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit verjaardagskaartje voor Mariken ...en dan ook nog zo een leuke bijpassend labeltje...KNAP gedaan Ellen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ellen,

    Wat een leuke verjaardagskaart maakte je... En ik wist helemaal niet wanneer Mariken jarig was, dus zal er maar snel nog ééntje opsturen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtduo, het kaartje en het mooie tagje, ben er blij mee! Was gezellig, ff samen een latte drinken en bijkletsen...doe ik graag!! Werk ze, en ik zie je pas donderdag...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PRACHTIG! De kleuren heerlijk!
    En de letters en de uitgespaarde kader, heel tof. Ook het labeltje is super!x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje, ik vind de witte bloemen supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk! Mooi die ombre kleurtjes en slim gebruik van zowel de positieve als negatieve stans. Top!

    BeantwoordenVerwijderen