vrijdag 20 oktober 2017

Happy everything

Vandaag verschijnt er op het blog van Craftliners weer een berichtje van mij. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje gaat nemen en misschien zelfs een berichtje achterlaat. Op ons blog kun je het kaartje in zijn geheel zien. En natuurlijk kun je daar ook lezen hoe ik het gemaakt heb.
Vanavond hebben we een feestje. Mijn zwager en schoonzus vieren dat ze 25 jaar getrouwd zijn. Komt mooi uit, kan ik dit kaartje meteen gebruiken om aan hun cadeau te hangen. Voor degenen die herfstvakantie hebben, geniet nog van de laatste dagen. En voor de harde werkers onder ons... het is bijna weekend!

11 opmerkingen:

  1. Hey Ellen,

    Ziet er weer helemaal leuk uit!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, wat een mooie, stoere kaart!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben toch even naar de hele kaart een kijkje gaan nemen Ellen ...en in één woord PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze sneak is al heel erg leuk, ik ga nog even kijken naar het geheel. Die Maarten en Kitty, 25 jaar...dat is lang!! Liefs en een fijn weekend!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een heel leuke kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige combi en ik ben fan van jouw gebruik van stansen. CAS op zijn mooist:) Die achtegrondstempel is vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Ellen....daar wordt je Happy van!
    Het feest is inmiddels voorbij....jullie hebben vast genoten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi strak ontwerp Ellen, dat zal zeker niet misstaan aan een kado! Veel plezier en natuurlijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een prachtige kaart geworden! Ik hou van je stijl (=

    BeantwoordenVerwijderen