zondag 3 september 2017

Summer scrap swap 4 #4

Het is al weer tijd voor het vierde zomerse swapkaartje van Mariken en mij! Deze keer hebben we de opdracht om een CAS-kaartje te maken. Ik gebruik bijna nooit sequins, maar nu wel. Achteraf misschien niet zo slim om dat uitgerekend op een CAS-kaartje wel te doen, hihi.
De eerste schoolweek zit er al weer op. Gezellig, maar ook altijd wel weer heel vermoeiend. Het concert van Robbie Williams in Zürich zit er inmiddels ook op. Terwijl ik dit berichtje typ om in te plannen zijn de weerberichten voor zaterdag in Zürich echt erbarmelijk. Koud en regen. Zo niet leuk. Ik laat nog wel weten af het meegevallen is of dat we onze plastic regencapes van 50 eurocent van de Wibra echt nodig hebben gehad. Vergeten jullie niet om ook even een kijkje te nemen bij Mariken? Grüezi!

17 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi kaartje, Ellen. Leuk om de tekst zo langs de steel te doen. Ik hoop voor je dat het weer is meegevallen in Zürich...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi CAS kaartje, mooi deze kleurtjes en de tekst verticaal langs de steel vind ik echt gaaf! Hopelijk heb je genoten van het concert en was het droog? Hier in Groningen wel toen wij naar een openluchtconcert waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi CAS-kaartje! Zelfs met sequins ;-)
    grt. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik hoop so dat je de regencape's niet nodig hebt gehard. Wat heb je een leuke CAS kaart gemaakt Ellen! Die tekst is zo mooi en de sequins ook. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig CAS kaartje!! Ik ben wat verlaat vandaag, komt vanmiddag!! Oei, schandalig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo kun je dus ook een tekst stempelen. Creatief! Veel plezier bij Robbie en ik ga voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. strakke stempel, met een leuk effect !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende cas-kaart! toffe stempel!
    En wat heb ik hier veel moois gemist zo te zien!
    Ik hoop dat je genoten hebt van het concert, wat leuk dat je dit ondertussen kon combineren met een bezoek aan je zoon!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dit Cas kaartje. En je vorige kaart is ook plezant met al die kleurtjes. Gebruikte je weer die toffe stencil van MFT? Trouwens heb je mijn KKT bericht gelezen want die is door jou tot stand gekomen.... ga maar eens kijken.
    Veel plezier in Zurich!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig CAS kaartje! Schreef net al bij Mariken dat ik op de beurs op zoek ben gegaan naar deze stempel (Altenew toch?) maar hem helaas (nog) niet gevonden heb. Mooi ook je tekst, zelf geschreven? (en hoe was Robbie???)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart Ellen en ik vind de sequins er heel mooi bij passen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Ellen....gave tekst ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg gave kaart!! Mooi strak design! Hoop dat het weer meeviel ...
    En dat vermoeiende herken ik. Ik ben gesloopt na mijn werkdagen in groep 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die tekst bij de steel. Prachtig CAS kaartje. Volgens mij zelfs met sequins helemaal CAS :)
    Eén keer naar een concert geweest deze zomer, in het openluchttheater. En je raadt het al, de regencapes nodig gehad. Echt niet leuk. Hopelijk hadden jullie meer geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig Ellen! En voor het eerst lijken jullie kaarten een beetje op elkaar! Zurich was tof, volgens mij en FB. Leuk!! In the pocket, zouden Peter en zijn broers zeggen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Top kaartje, wat leuk die tekst zo naast de steel! Ik heb al ergens gelezen dat jullie de regencapes niet nodig hebben gehad, wat een geluk! Hier in Denemarken is het weer erg wisselend, dan weer zon en dan weer een bui.... maar goed, we genieten toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen