zaterdag 16 september 2017

Hello

Gisteren is op het blog van Craftliners weer een bericht van mij verschenen. Hartstikke leuk als je daar nog even een kijkje gaat nemen en misschien zelfs een berichtje achterlaat. Op ons blog kun je het kaartje in zijn geheel zien. En natuurlijk kun je daar ook lezen hoe ik het gemaakt heb. Vergeten jullie trouwens onze challenge niet? Deze maand hebben we een inspiratiefoto én een hele toffe prijs. Meedoen dus!
Ik heb het ene leuke weekend na het andere. Na Zürich en Limburg is dit weekend Spijkenisse aan de beurt. Klinkt misschien niet zo spectaculair, maar dat is het wel. Ik ga samen met Mariken naar Doe@ding! Een workshop volgen van Inge. Echt superleuk en gezellig! Ben benieuwd naar jullie plannen voor het weekend. Wat je ook gaat doen, ik wens je heel veel plezier.

14 opmerkingen:

  1. Geniet van jullie dagje Spijkenisse! Vanaf volgende week ben ik daar 10 dagen in de buurt... De Demodagen van Doe@ding staan dan zeker op mijn to-do-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Ellen....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Het heeft ook al een bestemming las ik.
    Veel plezier in Spijkenisse,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje! Veel plezier in Spijkernisse! Jammer dat ik moest afzeggen, maar ja...al die feestjes ook ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaart, jij hebt echt een goed oog voor design!! Veel plezier bij de workshop, wij gaan vandaag bij onze dochter eten met de hele familie en morgen hebben we onze beste vrienden te eten. Een druk, maar gezellig weekend.
    De kaartjes die je hiervoor maakte zijn ook top trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel mooie kaart!
    Klinkt leuk, dat uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, wat leuk! Tof Ellen kaartje is het.
    Wat was het gezellig bij de workshop hé, heb er van genoten. Jij ook?
    Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt. Je stempels zijn in de kast gebleven bij dit kaartje. Met zo'n leuke woordstans heb je ze ook echt niet nodig. Een workshop van Inge bij doe@ding: dat klinkt geweldig! Je laat het resultaat binnenkort vast zien op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker strak weer ! Nice ! Veel plezier op de workshop !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In mijn bloglijst zie ik een hele andere kaart van je (met het alfabet op de achtergrond) maar als ik daar op klik kom ik bij deze uit....
    Maar dat is geen probleem want dit is ook een prachtexemplaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogger Ellen zei...
      Hahaha klopt ja. Dat was een foutje. Bericht een dag te vroeg gepubliceerd en dus weer weggehaald. Morgen kun je het andere kaartje komen bekijken :-)

      Verwijderen
  10. Heel leuk dit kaartje Ellen...natuurlijk ff bij Craftliners een kijkje gaan nemen ..en PRACHTIG met die druppelvormen
    Hopelijk hebben jullie en hele gezellige workshop gehad bij Doe@Ding...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag hem al... hij is super!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was het zaterdag gezellig? Kan bijna niet anders:) Ik moet eelrijk zeggen dat ik zelf bij die MFT stansen helemaal geen beeld had. Ik zie dan graag op voorbeelden:) Maar nu ik jouw kaart zie vind ik ze super mooi!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Ellen!
    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen