maandag 11 september 2017

Happy birthday


Op 29 augustus was Karsten (het zoontje van mijn broer) jarig. Komend weekend is zijn feestje, maar op de dag zelf heeft hij natuurlijk een kaartje gekregen. Eentje van een dino. Op de voorkant van de kaart een vierkantje kleur gegeven door met inkt en een babydoekje strepen te trekken. Daarna de dino binnenin gestempeld en uit het groene gedeelte gestanst. Ook de tekst staat binnenin.
Afgelopen weekend weer op pad geweest. Deze keer met Joost en Heijn naar Limburg. We hebben een tweedaagse golfcursus gedaan en zijn alledrie geslaagd voor onze handicap 54 (het vroegere GVB). Helemaal leuk. Nu nog echt leren golfen, hihi. Het lijkt echt een stuk makkelijker dan het is. Voor nu een fijne avond. Niet wegwaaien, hoor ;-)
voorkant
binnenkant




19 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt voir je neefje...zal hij blij mee zijn!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig zo, die doorkijkvoorkant en de binnenkant met een heuse dino. Zeker weten dat Karsten dit gaaf vindt. Waaien...ja hard! Zal Guusje straks goed aan de lijn houden! Tot morgen, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt! Zal hij zeker heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt Ellen..een schattige Dino erop...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die "doorkijk-dino"vind ik geweldig! En prachtig CAS; ik ben fan:) Gisteren was het aardig weer maar ik lees dat die golf cursus 2 dagen duurde? Ben je zaterdag niet weggespoeld op die golf-court? Het heeft hier toen ongelooflijk geplenst..
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, Ellen! Gaaf om een doorkijk naar de dino in de vorm van de dino te maken.
    En golfen... nog nooit gedaan. Lijkt me best leuk.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat tof die dino zo.
    Minigolven met de kids vind ik leuk, maar gewoon golven dat heb ik nog nooit gedaan. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ellen,

    Ha, die is lekker stoer... Jongens en dino's, het blijft een goeie combo! Wat zal Karsten blij geweest zijn met zijn kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje, tof met dat doorkijkje!
    En wat leuk dat jullie op golfcursus zijn geweest. Rolf en ik heb een aantal jaren een half dagje gedaan in Almkerk, superleuke ervaring!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n kaart met een raampje. Mooie streepjes ook op de voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke techniek heb je voor de voorkant gebruikt. Die ga ik onthouden.
    Het is een mooie stoere jongenskaart geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart! Leuk hoe je de strepen hebt gemaakt en het doorkijkje is enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig slim kaartje weer! Helemaal leuk!! En ja, golfen.. na onze vakantie zijn wij ook verknocht en willen onze papieren gaan halen om door heel Nederlands de golfbanen onveilig te gaan maken ha ha. Misschien komen we elkaar nog wel een keer tegen op de baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Ellen.....wat mooi bedacht!
    jullie hebben ook weer een gaaf weekend gehad!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super leuke kaart zeg,
    leuk dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad.
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je leuk gedaan met die opening waarachter je gestempeld hebt. En die techniek met de babydoekjes: ik was hem een beetje vergeten, maar nu ik het bij jou lees denk ik:oh ja, daar kan ik ook weer eens wat mee doen. Haha, altijd ideeën...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach, hoe schattig. Moet hij blij mee geweest zijn !

    BeantwoordenVerwijderen