maandag 28 augustus 2017

Celebrate

Vandaag verschijnt er op het blog van Craftliners weer een bericht van mij. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje gaat nemen. Ook deze keer niet alleen een kaartje, maar ook een labeltje. Op ons blog kun je het kaartje in z'n geheel zien. En natuurlijk kun je daar ook lezen hoe ik het gemaakt heb.
Zo meteen weer naar school! De vakantie is nu echt voorbij. We beginnen met een dag vol vergaderingen, morgen is er een introductieprogramma, woensdag is mijn vrije dag en donderdag wordt dan mijn eerste gewone lesdag. Ook wel weer gezellig om iedereen te zien en te spreken. Fijne dag!

22 opmerkingen:

  1. En jij begint de dag ook heel gezellig, met dit toffe kaartje met label! Mooi is de stans zo, met het zwierige lettertype! Ga ff kijken hoe je dit allemaal gedaan hebt. Tot zo, daar gaan we weer, gelukkig samen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ellen,

    Wat een leuke combo kaart met label...Past helemaal goed bij elkaar!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en label. Succes maar weer op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan weer. Slim om ook het uitgestanste woord te verwerken in een tagje. Zo heb je meteen een mooi setje! Ik ga achter de post-it tape aan voor je. Laat a.s.a.p iets weten. Werk ze deze week weer.. het went snel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje en label Ellen!
    Veel plezier op school....ook weer leuk om iedereen te zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje Ellen! Ja, weer beginnen is (voor mij tenminste) altijd even tegenaan hikken ... maar eenmaal daar is het ook zo weer normaal en ook wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier in België begint het schooljaar weer op 1 september en ook ik ben dus al vlijtig bezig met de voorbereidingen. Even wennen weer, maar ja...
    Leuk setje, dat je maakte trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal leuk geworden ! heb me het set ook deze zomer aangeschaft, eentje al voor het kkt gemaakt, maar wat jij ermee maakte is ook leuk !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaartje, gaaf dat uitroepteken achter de woordstans! Gezellig om weer te beginnen en iedereen weer te zien vandaag. Morgen de leerlingen, ik ben benieuwd... het wordt in ieder geval lekker weer voor de waterspelletjes bij het onderdeel sport!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en label, die tekst is super! Succes weer met werken van de week!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk setje weer!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja die vakantie lijkt lang maar het is ook zo voorbij.... dat krijg je ervan als je het leuk hebt ;-) Hopelijk is je nieuwe schooljaar goed begonnen vandaag! Je kaartje is leuk, ik heb de Color drops ook maar nog niet gebruikt.... misschien in mijn vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel suc-6 en nog veel meer plezier met het nieuwe schooljaar.
    Je kaartje en label zijn beide erg mooi geworden. Leuk dat je de uitgestanste tekst hebt verwerkt op de label.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb je kaartje even bekeken bij Craftliners. Leuk gedaan. De kleur komt mooi naar voren. Veel plezier bij het introductieprogramma, vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gevonden dat uitroepteken. Heel mooi duo!
    Fijn nieuw schooljaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige strakke kaart !!!!!
    Succes donderdag !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf Ellen! En natuurlijk ga ik even naar Craftliners
    Succes morgen weer. Altijd wel weer leuk om een nieuw schooljaar te beginnen met je collega's en morgen dus de leerlingen...
    Je zit vast zo weer in het ritme.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je toch een leuke style!
    Genieten die kaartjes van jou....

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is zo'n stempel waar ik dan weer gelijk hebberig van wordt:) Dit soort kaarten en tagjes zijn bij mij favoriet. Strak, geen frutsels, goeie kleurencombi, mooi contrast en last but not least...een touwtje:) Morgen dus weer voor de klas; waren de vergaderingen leuk? Ook weer gezellig om elkaar weer te zien. Veel succes morgen met de eerste lessen!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Knap hoe jij eenvoud neerzet Ellen! Leuk te lezen dat je weer vol enthousiasme aan het schooljaar begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eenvoud siert, zeker op jou kaart en label. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je eerste werkdag zit er weer op. Even wennen denk ik.
    Je kaart is weer lekker vrolijk vandaag. Straks nog even op ons CL blog lezen hoe je hem gemaakt hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen