vrijdag 17 maart 2017

Winter scrap swap 3 #4

Aan het weer van de laatste dagen is het al te zien. De winter is voorbij en de lente staat voor de deur. Daar doen Mariken en ik qua swappen mooi aan mee. Vandaag ons laatste winterse swap kaartje. Over en tijdje gaan we natuurlijk verder met de lenteversie. Veel te leuk om te doen!
Tape en stempel zijn ook deze keer verplicht. Maar verder is alles vrij. Ik heb voor het eerst met mijn eigen gelli plate en acrylverfjes achtergrondjes gemaakt. Daar heb ik gescheurde reepjes tape opgeplakt en tot slot een tekstje erop gezet met wit embossingpoeder. En nu Mariken. Wat zou zij gemaakt hebben? Ik ga nu meteen kijken. Ga je mee?
 

22 opmerkingen:

  1. Wat geeft dat een mooi effect! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!! Wat knap gedaan, je tapejes zo. Dat was voor mij de grootste struggle! Het was een onwijs gaaf pakket, en het was weer een toffe swap! Op naar de lente! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super effect! Mooi!
    Het zijn zo' n drukke dagen geweest na het drukke weekend.
    Vandaag eindelijk een dag zonder plannen. IK ga zo mijn toertje lopen en in de namiddag wat freubelen en dan is het alweer weekend. Ongelooflijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave kaart zeg, mooi met die zelfgemaakteachtergrond, en al die gescheurde tape.....
    fijn weekend liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, die gescheurde tapejes. Super leuk effect! En de teksten vind ik zo mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, zo gaaf! Echt een tof kaartje.
    Welk formaat is dit?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Deze is ook zo leuk! Heel anders dan die van Mariken, maar heel gaaf. Prachtig die achtergrond. Heel creatief.
    Ik ben nu alweer benieuwd naar de lenteswap.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, wat een stoer kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit kaartje gaaf Ellen....heel erg leuk met de gescheurde reepjes papier.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi je laatste winterswapkaartje Ellen...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kunstwerkje! Bijna te mooi om weg te geven. Inlijsten misschien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe bedenk je het iedere keer weer. Ik vind hem weer super!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart, wat een gave achtergrond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waw, die achtergrond is prachtig!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi met deze achtergrond!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn zwangerschap, ik ben zo blij! Ik vind dit kaartje gaaf, echt tof wat je hebt gedaan met de washitape. Als ik weer energie heb, moet ik de rolletjes er ook weer eens bij pakken... dit is wel een inspirerend idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige achtergrond. Die gescheurde repen tape staan er heel mooi bij. Net als de witte embossing. Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf! Ik heb door jullie swap weer heel veel ideeën gekregen om mijn washi te gebruiken. Bedankt weer voor alle inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen