vrijdag 3 maart 2017

Winter scrap swap 3 #3

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar als ik één ding niet kan, is het kiezen. In keuzes maken ben ik zo slecht, twijfel overvalt mij altijd. Zo ook deze keer met een kaartje voor de winterswap van Mariken en mij. Ik had een aantal achtergrondjes gemaakt met het 'verplichte' letterstencil en acrylverf. En met één daarvan een kaartje gemaakt. Niet helemaal tevreden, dus nog maar eentje gemaakt. Tsja en toen vond ik de eerste toch ook wel weer erg leuk. Om het probleem op te lossen, laat ik ze maar gewoon alletwee zien.
Maar nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig welke van de twee jullie het leukst vinden. Thank you of Happy birthday? En ik ben natuurlijk ook benieuwd wat Mariken deze keer heeft gemaakt met het letterstencil, de tekststempels en het tape. Hop je mee naar haar blog? Fijne dag!

23 opmerkingen:

  1. Weer een supertoffe swapronde. Ik vind ze allebei mooi, de HB tof met de tape onder je oplegkaart, maar die Thankskaart vind ik heel origineel met de zwarte letterstrook onderaan.
    En jullie bewijzen weer jullie 'verbondenheid', allebei twee kaartjes...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehm.... aangezien ik ook altijd (te veel) twijfel, ga ik niet kiezen: ze zijn beiden erg gaaf!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeg, niet te geloven!! Ik ook twee kaartjes...de jouwe zijn allebei geweldig, maar als ik echt zou moeten kiezen, ga ik voor de eerste!! Liefs en een gezellige dag, met klusjes??? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom zouden we moeten kiezen? Ze zijn gewoon allebei erg leuk! Dus ook hier: kenniekiezenie!

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind ze allebei leuk geworden, een lichte voorkeur voor de eerste...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei gaaf maar ik vind de thank you kaart toch net iets mooier. Dat komt door de onderste rand. Die maakt het helemaal af en dat mis ik bij de tweede.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide erg tof, je hoort het al..ik kan ook niet kiezen.
    Als het niet hoeft waarom dan moeilijk doen, haha!
    Ze zijn super, erg leuk stencil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herkenbaar hoor! Ik zit ook vaak te dubben wat een kaart bijvoorbeeld nog meer nodig heeft. Wat jou kaartjes betreft, kies ik voor het bovenste kaartje (thank you). De verhouding kleur en zwart/wit vind ik erg mooi onder aan de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg toffe kaarten, allebei!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je 2 prachtige kaartjes maakt is het altijd moeilijk kiezen Ellen, ik vind ze allebei super leuk gemaakt met die mooie letterstencil..

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet niet wat je niet leuk vond aan de kaartjes .. ik vind ze geweldig !!
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha en dat zeg jij!! Niet kiezen...Ik ben reuze benieuwd of je je kledingkast uitzoekt zoals je het me voorstelde! Ik sta er dan voor en denk: ja, niet aangehad, maar wel leuk. Krijg ik spijt als ik het weg doe? Kan ik het combineren met... etc. je snapt het al geen kledingkast gedaan vandaag ;-)
    Maar ik kan wel kiezen wat kaartjes betreft, ik vind je eerste net iets leuker dan je tweede, maar ook je tweede is heel gaaf. De uitstraling van jouw kaartjes is wat meer winters dan die van Mariken. Komt misschien door het witte dat bij jou meer aanwezig is.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze eigenlijk allebei wel leuk Ellen....kan ook niet kiezen....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn allebei leuk, ik vind de eerste net een tikkie leuker door de washi tape onderaan. Dat past zo mooi bij de tekst. Het stencil is super. Ik heb ook altijd moeite met kiezen. Als ik een kaartje maak bijvoorbeeld, ben ik langer bezig met spullen kiezen dan met maken ;-) Er zijn erger dingen zullen we maar denken.... je laat ze gewoon allebei zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De verhoudingen bij het eerste kaartje maken dat mijn voorkeur daar naar uit gaat. Erg leuk gedaan! Mariken had weer iets heel anders. Leuk om te zien hoe je met 1 pakketje zulke verschillende dingen kunt maken. Geniet nog even van het laatste stukje vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Ellen,

    Ik vind ze beiden top! Dus blijf maar experimenteren dan kunnen wij blijven genieten van je creaties!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Snap je twijfel, want ze zijn allebei gewoon erg gaaf! Ik geloof dat ik de eerste ook net iets leuker vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liebe Ellen
    Diese beiden Karten sind total klasse! Wunderschön!
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eerlijk gezegd vind ik het nu lastig kiezen:) Maar als het moet ga ik voor de birthday kaart. Daar zit voor mijn gevoel wat meer "wit" in en daar zwicht ik dan toch voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waarom zou je kiezen als je twee van die prachtige kaarten hebt gemaakt? Ik vind ze beide mooi maar als ik echt moet kiezen ga ik voor de 'Thank you', omdat ik de tape aan de onderkant zo een gaaf detail vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze zijn ook leuk!
    Zo speels met die letters. En ik vind de HB het leukste, die is net iets frisser.xx

    BeantwoordenVerwijderen