dinsdag 7 maart 2017

Let's celebrate


Een tijdje terug waren er een aantal jarige mannen in onze familie en kennissenkring. Toen zijn deze kaartjes ontstaan. Ik weet niet meer welke ik als eerste heb gemaakt. Ik geloof de rode, vanwege mijn associatie met rode wijn. Bedacht daarna dat een glitterversie ook wel feestelijk zou staan. En zo waren er ineens drie versies.
Aan onze badkamer wordt momenteel hard gewerkt. Jawel, wordt gewerkt. Niet door ons, maar door de aannemer. Ook wel een keer lekker. Hij hoopt eind deze week klaar te zijn. En daarna zijn wij weer aan de beurt, want klaar zijn we nog niet. Fijne dag!

21 opmerkingen:

  1. Ik onthoud dit kaartideetje!
    mooie serie!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi, feestelijk en eenvoudig! Prachtig! Echt een toffe mannenkaart!
    Werk ze weer! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, Ellen, toevallig heb ik zo'n kaartje vorige week gemaakt voor mijn vader :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat ze leuk, alle kleurtjes. Heerlijk deze eenvoud. Ik heb zelf al best lang niet geknutseld, als ik wat maakte was het in opdracht. Daar moet even verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hou ik hiervan...., lekker bling bling.
    Ze zijn stuk c=voor stuk erg gaaf!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ontwerp !
    Je kan ze wel in productie nemen !
    Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ellen,

    Heel erg feestelijk!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en de twee met zilver en goud zijn chic en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke mannenkaartjes Ellen....meer heeft het niet nodig! Fijn dat er goed gewerkt wordt aan de badkamer!
    Een heerlijk gevoel geeft dat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, die eenvoud! Heerlijk dat je een nieuwe badkamer krijgt! Wij zijn er ook mee bezig om alles uit te zoeken en hopen van de zomer een nieuwe badkamer te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaartjes dit! En ja, wat is nu 1 glas wijn? Daar kunnen er best een paar achteraan toch?! Hoop dat je wel kunt douchen deze week, het is een heel project die verbouwing van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mannenkaartjes Ellen....zo zie je maar hoe mooi simpel kan zijn...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proost op je mooie kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Perfect als mannenkaarten! Altijd wat lastiger vind ik, maar je hebt het mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou deze week maar mooi kalm aan doen; want volgende week kan je weer vol aan de bak....ehhh...klus! 3-in-1. Ik vind gaaf. CAS; al-tijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt super mooie CAS kaartjes. Wat een tof idee.
    Succes verder met de verbouwing!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap hou jij dat telkens doet Ellen, zo'n eenvoudige kaart maar precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ellen,
    Ik dacht even dat je door mij geïnspireerd was....hihihi....door mijn nieuwjaarskaart.
    Hij lijkt erop. Dus vind ik het ook een heel leuk kaartje!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke serie Ellen! Ik heb net mijn liftchallenge prijs binnen, een geweldig leuke "cheers" stans. Heb ik meteen een ideetje mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen