zondag 19 februari 2017

Love lives here

Met dezelfde tekst en huisje als dit kaartje heb ik nog een kaartje gemaakt. Ben trouwens met dat vorige kaartje spotlight artist bij het City Crafter Challenge Blog geworden (klik). Altijd leuk zoiets. Enfin, dit exemplaar heb ik gestuurd naar een collega die onlangs is verhuisd. Jullie veel plannen voor vandaag? Wij hebben onszelf een soort van pyjamadag beloofd. Lekker niks doen. Das trouwens niet helemaal waar, want we hebben ons wel voorgenomen om eindelijk orde te scheppen in de chaos in onze inloopkast. Fijne dag!
 

22 opmerkingen:

  1. Guten Morgen-
    nie im Leben wäre ich auf DIE Idee gekommen!! Großartig!
    Ganz liebe Grüsse Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen, WAT MOOI!!! Dat hart.... Ik vind het echt geweldig! Heb je een sjabloon gebruikt? Leuk hè, om zo'n spotlight artist te worden met een kaartje. Die was ook top in het zwart wit. Je inloopkast kun je prima in je pyjama opruimen ;-) succes en lekker uitrusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, je kaartje voor Marion!! En ben benieuwd of jullie 'pyamadag' zal gaan lukken...zo te horen niet...Doe je best ervoor, best ok een keer!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je spotlight artist bent geworden. Snap dat best. Jouw kaartje zijn zo leuk. Ook deze is weer een toppertje. Succes met je toch niet-helemaal-pyjama-dag. Maak niet uit wat je ga doen, als je het maar naar je zin heb.
    Ik ga knutselen, maar dat was ik 1 uur geleden al van plan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Geniet van je pyjamadag...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen,
    dat hart is super op je kaart! Heel mooi effect. Zijn jullie lekker opgeschoten gisteren? Groot gelijk even een rustdagje tussendoor. Kan ik ook zo heerlijk van genieten.
    Je kaart voor Bob was trouwens ook heel lief! Soms wil je graag even dichtbij zijn, he??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit blauwe hart is ook al zo gaaf, mooi met de gouden details er bij. Ai, dat klinkt als een groot plan voor een pyjama dag... succes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi is dit verhuiskaartje Ellen...super gaaf dat gouden huisje erop...
    en succes met je plannen met je inloopkast...en ja ook dat kan in je pyama...
    ook nog gefeliciteerd met je winnende kaartje , geniet ervan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf verhuiskaartje, helemaal top! Geniet van jullie pyjama dag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga nou gewoon in je pyjama op de bank hangen:) Je kaart is super; ik ben helemaal wég van dat hart! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke variant op je eerdere kaart is dit! Ben benieuwd hoe je het hart gemaakt hebt. Geschilderd of een mal gebruikt? Misschien heb je het al verteld maar is het niet helemaal binnen gekomen bij me... (gebeurt wel eens...) En je inloopkast opruimen in je pyjama kan natuurlijk prima, lijkt me best gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. how pretty...love the look of the watercoloured heart...
    TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat ik hier heel wat moois heb gemist deze week, stuk voor stuk plaatjes!! En wat heerlijk zo'n pyjamadag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig !!!!!!!!
    Dat is het enige goede woord !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een ontzettend gaaf kaartje.
    & hoe was je pyjamadag? Van genoten?
    Het grootste deel van de dag had ik ook m'n 'bankhangpak' aan, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Ellen, wat een mooie kaart, met dat huisje wat er echt uit springt. Hier ook een relaxte dag gehouden, even bijkomen na drukke weken. Nog wel een kaart gemaakt (maar die kan ik nog niet plaatsen). Ik zie dat ik bij jou heel veel gemist heb, ga dus snel even kijken wat voor moois je allemaal gemaakt hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even lekker niks doen is soms ook leuk.....al duurt dat vaak niet lang! Prachtig kaartje heb je gemaakt Ellen....en wat leuk dat je in de spotlights staat....gefeliciteerd!
    Wij hebben vandaag weer een heerlijke wandeling gemaakt....deze keer 13 km.
    Groetjes en nog een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je kaartje mooi!
    Proficiat met je spotlight award.
    Zalig dagje gehad? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi dat watercolor hart! Het gouden glitterhuisje staat er prachtig op. En ... is je kast weer netjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterend! letterlijk en figuurlijk!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi en zo subtiel met dat kleine huisje! Heb je het hart uit de losse pols gemaakt of met een soort mal?

    BeantwoordenVerwijderen